All,
Ik heb net connect360 geinstalleerd op mijn iMac, maar op een 1 of andere manier kan hij mijn 360 niet vinden.
Firewall staat uit (zoals aangegeven)
ik heb op de website gekeken en dan lees ik het volgende
bij het laatste stukje gaat het fout:
Restart the Xbox360. Next, go to the Media->Music->Computer section and answer Yes when prompted regarding the Windows Media Connect software
wanneer ik op computer druk dan krijg ik geen vraag. mijn xbox doet gewoon niks.
iemand dit probleem ook gehad?
thnx Jer
edit: Het probleem dat ik niet verder kan is omdat mijn 360 niet in het netwerk ziet dat ik media sharing software heb draaien.
Dat kan ook wel kloppen omdat als ik op start druk bij connect360 hij op disabled blijft staan ??
errug vaag
Ik heb net connect360 geinstalleerd op mijn iMac, maar op een 1 of andere manier kan hij mijn 360 niet vinden.
Firewall staat uit (zoals aangegeven)
ik heb op de website gekeken en dan lees ik het volgende
| How do I connect? Ensure that no firewall is active on your Mac and that "Access Control List" is turned off in Connect360's settings (or add your Xbox's IP to it). Go to the System->Computers section in the Xbox menus and make sure you disconnect from all computers. Restart the Xbox360. Next, go to the Media->Music->Computer section and answer Yes when prompted regarding the Windows Media Connect software |
bij het laatste stukje gaat het fout:
Restart the Xbox360. Next, go to the Media->Music->Computer section and answer Yes when prompted regarding the Windows Media Connect software
wanneer ik op computer druk dan krijg ik geen vraag. mijn xbox doet gewoon niks.
iemand dit probleem ook gehad?
thnx Jer
edit: Het probleem dat ik niet verder kan is omdat mijn 360 niet in het netwerk ziet dat ik media sharing software heb draaien.
Dat kan ook wel kloppen omdat als ik op start druk bij connect360 hij op disabled blijft staan ??
errug vaag
[ Voor 10% gewijzigd door JerNL op 17-01-2008 21:35 ]
nothing :)