Probleem met 2 Gravis Gamepad Pro's

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Systeem:

PIII450
192 MB SDram
Hercules MX 5.5ns

Ik heb laatst 2 Gravis gamepad's Pro gekocht, maar heb problemen met de two-player optie.

Ik heb eerst gewoon de pad geinstalleerd mbv het geupdate setup-progje van de gravis site. Toen 2x de joypad toegevoegd bij configuratiescherm. Beide pads staan uiteraard gewoon op 'GrIP', status: OK

Nou gebeurd het heel vaak, dat de computer zonder reden de 2 pads niet meer uit elkaar kan houden; pad 1 'wordt' pad 2 en andersom.

- VOORBEELD: als ik Rayman2 aan het spelen ben, speel ik met pad 1. Maar na 10 minuten doet deze pad het niet meer, want de besturing zit ineens op pad 2, dus moet ik wisselen van joypad!!:(!!

Hoe kan dit? Waarom werkt ut niet goed? Ik heb al verschillende keren opnieuw geinstalleerd.., maar het helpt niet.

alvast bedankt :)

" Play the violent strings of my symphony "

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik heb zo'n ding toen voor mijn vriendin gekocht en ik kan je alleen zeggen dat die software gruwelijk bugd.. 9 van de 10 keer kan ie dat ding niet eens vinden...

• Symphony-X
Op donderdag 15 februari 2001 15:15 schreef Capoeirist het volgende:
9 van de 10 keer kan ie dat ding niet eens vinden...
Dat lukt dus op zich wél bij mij; ze staan beide als 'OK' in het configuratiescherm, maar in praktijk zijn ze dat dus niet :(

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

The Legend

*Plop*

Ik heb die software geeneens gebruikt zo slecht was het :r, Windows stelde hem vanzelf goed in :) Geen ervaring met 2 pads tegelijk.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Symphony-X
Op donderdag 15 februari 2001 16:16 schreef The Legend het volgende:
Windows stelde hem vanzelf goed in :)
Weet ik, doet tie hier ook; dat onderdeel is perfect... maar ja; ik heb niet voor JAN LUL twee x F. 25,- betaald bij de Dixons !:P!

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
Ik had hier hetzelfde probleem. Of de controller gaf status ok aan en deed t niet goed en als die t dan eidelijk deed, had ik hetzelfde probleem als jij.
Heb toen de nieuwste drivers van gravis gedownload, toen was het probleem verholpen. Ander detail is , dat ik er alleen last van had met windows me. Met windows 98se doen ze t ook goed bij mij met de bijgeleverde drivers.
Pagina: 1