twee keer dezelfde volume name?

Pagina: 1
Acties:

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Even een kort vraagje, kon het namelijk niet hier of bij Microsoft zelf vinden. Ik heb een externe hd en ik ben deze aan het partitioneren. Nu moet ik een volume name opgeven (en een schijfletter natuurlijk). Maar ik zou deze partitie graag data noemen, echter heb ik al een partitie op mijn interne schijf die ook zo heet. Gaat dit problemen geven of maakt het helemaal niks uit?
Waarschijnlijk is het gewoon een labeltje voor de gebruikers en niet voor windows zelf maar ik wil het toch even zeker weten.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Maakt niks uit, heb ik hier ook :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:58
Je mag je partitie noemen wat je wilt , ze noemen toch ook standaard "Local Disk"?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• tc982
Doeme... Was juist te laat...

[ Voor 4% gewijzigd door tc982 op 17-01-2008 20:55 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Dank jullie voor de antwoorden! Het is kennelijk niet zo uitgebreid gedocumenteerd omdat het helemaal niks uit maakt idd.

• tc982
Mr_gadget schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:41:
Dank jullie voor de antwoorden! Het is kennelijk niet zo uitgebreid gedocumenteerd omdat het helemaal niks uit maakt idd.
Voor mij zijn er zaken die je opzoekt en zaken die je gewoon probeert, dit valt onder het laatste ;)

Verwijderd

tc982 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:55:
[...]

Doeme... Was juist te laat...
Daar heb je een editknop voor ;)

En idd het maakt niet uit. Let wel op alleen. Als je aan het partitioneren bent, ben je mss ook wel eens aan het ghosten. Kijk dan goed naar partitiegroottes want dan zie je dus soms geen driveletters (omdat die OS gebonden zijn en niet schijfgebonden). En dan heb je met partities die gelijk heten wel even linke soep als je te snel denkt van 'ha die overschrijf ik'.
Pagina: 1