GigaByte P35-DS4 rev 2.0 inhoud van doos

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Heb gister mijn nieuwe moederbord binnen gekregen. Aangezien het geheugen nog onderweg is er verder niet naar gekeken. Vandaag toch ff gedaan en meteen viel me iets op aan de inhoud. Sterker nog, er lijkt mij het een en ander te ontbreken.

Nu verschilt de inhoud per revisie nogal maar ik zou toch graag weten wat andere mensen in hun doos aantroffen (rev. 2.0). Ikzelf had dit:
HDD + FDD kabel
4x SATA kabel
eSata bracket + voedingskabel en eSata kabel voor buiten kast
installatie-guide + handleiding
cd met drivers
en natuurlijk backplate voor kast

Verder niks. Geen case-badges, geen USB bracket.. Klopt dit of heeft de computerzaak er wat zaken uit verwijdert??

edit: toch nog wat zaken gevonden, maar mis ook nog bepaalde dingen naar mijn idee.. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Postman op 17-01-2008 20:30 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Volgens de handleiding heb je gewoon alles erbij gekregen wat je hoort te krijgen hoor.
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/69/boxcontentska0.png

Verwijderd

USB bracket kun je later nog los aanschaffen, maar zit er niet standaard bij (ook niet bij mijn DS3R).

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Casebadges zijn tegenwoordig ook niet meer standaard bij Gigabyte

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

inhoud klopt.
ik heb deze week toevallig hetzelfde mobo binnen gehad :)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:53:
USB bracket kun je later nog los aanschaffen, maar zit er niet standaard bij (ook niet bij mijn DS3R).
Bij mij zat een 2 port USB 2.0 bracket (Part No. 12CR1-1UB030-51/R) bij.

• kwiebus
GGS_VR6 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:57:
Casebadges zijn tegenwoordig ook niet meer standaard bij Gigabyte
Bij mij zaten er twee casebadges bij. Een met Gigabyte logo en een met Gigabyte slogan.

• kwiebus
Wat bij mij wel een opvallend aspect was dat het een moederbord een rev 2.0 was met zo het leek enige gebruikssporen in een rev 1.1 doos.

• Postman
kwiebus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:25:
Wat bij mij wel een opvallend aspect was dat het een moederbord een rev 2.0 was met zo het leek enige gebruikssporen in een rev 1.1 doos.
Ondanks je 3 kicks toch bedankt :P

Wat ik dus begrijp klopt mijn inhoud wel. Gelukkig want iemand met ook een P35-DS4 rev 1.0 had wel een USB-bracket en case-badges.
Zo te zien heeft kwiebus dus geluk gehad door een rev 2.0 te ontvangen in een rev 1.1 doos. Daar zitten die zaken dus nog wel in.

Mensen bedankt hiervoor! Was even bang dat ik niet alles ontvangen had. Tja en case-badges op een glanzende nieuwe P182 plakken was ik toch al niet van plan :P

Ow trouwens 1 klein ding ontbreekt: de LGA775 installguide. Alleen de quickstartguide zit in de doos. Maar goed, Intel levert zelf ook nog de nodige zut mee en anders heb ik GoT nog ;)

Verwijderd

Als je aan de installatie van een Socket 775 CPU ook nog wat verkeerd kunt doen ben je ook echt goed hoor :X Daar kan echt niks aan verkeerd, tenzij je geweld gebruikt... Ofwel, gaat alles lekker soepel, gaat het goed :P

• Postman
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:19:
Als je aan de installatie van een Socket 775 CPU ook nog wat verkeerd kunt doen ben je ook echt goed hoor :X Daar kan echt niks aan verkeerd, tenzij je geweld gebruikt... Ofwel, gaat alles lekker soepel, gaat het goed :P
Dus die hamer heb ik hierbij niet nodig? :P
Nee gaat wel goed komen hoor. Maar dit is de eerste LGA775 CPU die ik installeer, dus wil natuurlijk wel zeker weten dat alles goed gaat :)

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-04 00:06
Mooie aan Gigabyte is dat je de onbrekende brackets gratis nagestuurd krijgt als je het vraagt. Echt super service _/-\o_

• Postman
M411007 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:44:
Mooie aan Gigabyte is dat je de onbrekende brackets gratis nagestuurd krijgt als je het vraagt. Echt super service _/-\o_
Dat is idd een super service!
Kan ik dus gewoon met GigaByte zelf mailen en vragen om een USB-bracket en case-badges? Of moet je dat via een formulier doen?
Pagina: 1