Toon posts:

DVD wordt in ene systeem wel gelezen en andere niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames,

ik sta voor een klein raadsel waar ik een beetje van baal.

Ca 3 maanden geleden heb ik een geheel nieuw systeem in elkaar gezet incl nieuwe DVD speler/brander.

De DVD waar de vraag over gaat is BF2 Complete collection. Wanneer ik deze in de DVD speler doe krijg ik wel het automatisch afspelen scherm te zien en wordt in de verkenner wel het BF2 logo herkend bij de DVD, echter thats it. Wanneer ik de dvd af wil spelen of de bestanden wil verkennen doet ie helemaal niets.

Het stomme is dat ik reeds een oudere BF2 DVD had, maar die had de addons van BF2 er niet bij zitten en de complete collection DVD was goedkoper dan de addons apart kopen. De oude DVD deed en doet het gewoon perfect in mijn nieuwe systeem. Andere DBD's ook

De complete collection heb ik gedraaid in mijn laptop en daar doet ie het wel... dus ik kan hem niet terugbrengen naar de winkel ;( . Kan het zijn dat er de laatste tijd wat in de DVD formaten is veranderd?? De computer geeft wel aan dat er 4,59 GB op de DVD staat, da's meer dan op een standaard DVD toch??

DVD speler is een SAMSUNG SH-S203...... een optie is natuurlijk een andere DVD brander/speler te kopen, echter die optie is niet echt wenselijk

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Sommoge dvd's hebben een beveiliging, deze kunnen bij bepaalde spelers weigeren.
Je hebt software om dat te checken. Bouw anders een extra dvd speler in.
Zoek op internet of meer mensen dit hebben met je merk dvd speler.

Je zou nog kunnen proberen om een bootable windows maken(bart pe) om dan te kijkem of hij dan wel werkt, dan weet je dat het windows zelf is, dit omdat originele dvd's soms iets installeren op je pc waardoor dvd's kunnen weigeren.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 07:20

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Standaard dvd (single layer) kan volgens mij tot 4,7 GB, dus daar kan het niet aan liggen denk ik...
Het lijkt erop alsof de combi dvd met samsung niet werkt, je zou inderdaad kunnen overwegen extra dvd-rom te kopen...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen,
bedankt voor de reacties... ik ga een nieuw DVD speler kopen