Toon posts:

[LCD] Samsung + Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Heb een Samsung LE32R81B aangeschaft voor in de slaapkamer. Ik wil hierop mijn laptop aansluiten en dat zou moeten kunnen aangezien er gewoon een vga aansluiting zit aan de achter kant van de TV. Ik heb een Acer Aspire 5024WLMI met een x700 videokaart, de maximale resolutie die de laptop aankan met deze kaart is 1280x800.

Het probleem is dat ik via "source" niet mij PC kan bereiken want die staat er helemaal niet tussen. Ik heb in de woonkamer een LE40M87BD, daarmee kan ik gewoon naar "PC" via de source ook al zit er geen kabel in.

Hebben jullie misschien enig idee?

Heb al flink rond zitten zoeken maar kon het niet vinden :|

alvast bedankt!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-04 20:24
"Source"? Verklaar je nader :S ?

Verwijderd

Topicstarter
op mijn afstandsbediening om te schakelen tussen scart en hdmi enzo... daar hoort ook PC tussen te zitten.... :)

• ls470
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-04 16:10
Je kunt misschien proberen om eerst te zorgen dat de laptop een signaal uitstuurt; als de TV detecteert of er iets aan de vga hangt zou dat kunnen helpen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem in windows ingeschakeld als 2e monitor.... maar goed ik zal er nog even naar kijken en dan kom ik er op terug.. ;)

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hey!
Ik heb dezelfde monitor, en ik krijg hem ook al niet fatsoenlijk op de normale (1366 x 768) resolutie. Ik gebruik hem nu gewoon op 1024 x 768.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 08:41
Dit heeft met elektronica weinig te zien, schopje naar V&B.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb je je laptop wel aangesloten met een vga kabel anders zie de hem niet als source

sterker nog .. ik had ook jouw probleem (nieuw kabel voor gekocht)
samsung gebeld .... toch de nieuwe kabel niet goed. met zijn kabel, perfect

ik weer nieuwe kabel halen .. perfect

[ Voor 52% gewijzigd door Fish op 17-01-2008 22:44 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
mjah, ik heb gewoon een standaard VGA kabel aangesloten, misschien toch maar even met een andere vga kabel proberen... misschien dat dat werkt.

Sterker nog.. ik kan ook even me laptop op de kabel aansluiten die ik door mijn woonkamer heb liggen om te kijken of hij die wel ziet :)
Pagina: 1