Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(phpmyadmin)Grote database 60mb

Pagina: 1
Acties:

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:47
Hoi,

Ik heb een grote database van 60mb, deze heb ik gexporteert en moet ik weer importeren.
Nu kan phpmyadmin maar 1-2-3mb doen, dus daar schiet ik niks mee op.

Heb bigdump op mijn host gezet, maar die kan maximaal maar 8 mb kom ik achter.

1 van mijn sql files is wel 40mb (forum posts achtige sql)

Nu is mijn snelle vraag hoe ik of mijn complete DB erop krijg, of ik stukjes + de 40mb forum post sql ?

Hoop op een snel antwoord, ik kan geen oplossing vinden

Mvg, Thomas

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Dat kan via de command line.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Verwijderd

De dump uploaden via FTP of SSH, en dan met een shell script de dump importeren. Misschien kun je dat zelf vanuit PHP via exec(), anders via SSH, en anders moet je de serverbeheerder vragen het voor je te doen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Ik gebruik hiervoor Bigdump deze kan SQL bestanden importeren in een database. Je upload je SQL file en zorg daarbij dat de php file van bigdump in de zelfde dir staat in bigdump de gegevens veranderen om contact te maken en dan achterover zitten en even wachten.

Bigdump kan je hier http://www.ozerov.de/bigdump.php vinden

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:47
Shit, bigdump niet door gekeken.

Heb de file in de bigdump container gezet, via daar geimport (via het programmatje)
Dacht dat h et anders moest.

mijn fout, kan close