Toon posts:

mail server pop3

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een email pakket die op de server komt te draaien. Dit is gewoon een win xp bak.
Dit mailpakket moet een aantal pop3 boxen leeg trekken. Vervolgens moeten de computers in het netwerk deze weer via IMAP kunnen benaderen. Zodat de mails ten alle tijden op de server blijven staan.

Ik heb al heel veel gezocht, heb ook een oud topic gevonden hierover maar ik kan niet het juiste pakket vinden. Het liefst ook gratis uiteraard.

Wie heeft er ervaring met zo'n soort pakket?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:42

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://www.kerio.nl/kms/kmskenmerken.php
Volgens mij werkt dat gewoon hoor :)

Wauw, een sig!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
MDaemon!

Super pakket, kan meerdere mailboxen leegtrekken, en is een volledige mailserver.
Draait prima onder XP.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 09:31

DizzyWeb

Ondertiteld

*edit*

Nevermind, ik ben scheel.

[ Voor 81% gewijzigd door DizzyWeb op 17-01-2008 16:21 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
http://www.pegasusmail.nl/mercur03.php

is gratis :)

602 Lansuite 2004 was ook een optie, maar is sinds de nieuwe versie niet gratis meer.

Abort, Retry, Quake ???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kortom: zo ongeveer elke mailserver kan dat. Inclusief Google Apps/mail ;)

Dit past beter in Windows Servers en Server-software of afhankelijk van wat je wilt Officesuites en -software. Maar omdat het er op lijkt dat elk pakket het wel kan sluit ik het hier wel ipv. me RSI geven door het te verplaatsen :P Als je er zo nog niet bent, open dan even een nieuw topic in WSS en geef dan even aan waarom deze apps niet voldoen, want dat lijkt nu wel evident :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.