Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Taalinstellingen blijven op Engels

Pagina: 1
Acties:
  • 2.384 views sinds 30-01-2008

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Heel 'stom' probleem maar ik kom er niet uit. De taalinstellingen van mijn Word 2007 versie blijven op Engels terwijl ik een Nederlandse spellingscheck wil.

Wat ik allemaal heb gedaan:
  • Microsoft Office Hulpprogramma's "Microsoft Office 2007 Taalinstellingen" veranderd naar Nederlands (zo ook de primaire bewerkingstaal)
  • De standaard controletaal op Nederlands zetten d.m.v. het knopje "standaard"
  • Controleren of het een Nederlandse versie van Office en Windows is en dat is zo
  • Uitzetten van automatisch bepalen taal
Hoe dan ook, deze dingen helpten niet. Engels (verendigde staten) blijft vrolijk bovenaan staan. Wel met Nederlands daaronder overigens, maar als ik iets intik controleert hij toch Engels.

Iemand een idee?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42

Koppensneller

winterrrrrr

Hoe staan de taalinstellingen in je configuratiescherm?

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
KoppenSneller schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:29:
Hoe staan de taalinstellingen in je configuratiescherm?
Nederlands (overigens is het OS Vista Business)

Wat dus het probleem is, is dat ik de taal Engels (Verenigde Staten) niet weg krijg uit de taal selectie. Hij blijft maar bovenaan staan. Afbeeldingslocatie: http://www.agathos.nl/taal.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Timmeah op 17-01-2008 16:00 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42

Koppensneller

winterrrrrr

En als je in dat lijstje op Nederlands (Nederland) klikt, en vervolgens op "Standaard" drukt? Dan vraagt ie als het goed is of je dat zeker weet omdat het op alle nieuwe documenten gebaseerd op normal.dotx van toepassing is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Schakel dan evt ook 'automatisch bepalen' uit. En anders kan je nog met de hand het template overschrijven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
In geval van nood kan je altijd nog normal.dot verwijderen (wel een backup maken!) en dan overnieuw de standaard instellen. Op de een of andere manier heeft mij dat ook wel eens geholpen, al snap ik niet waarom dat wel werkt :)

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12

Kappie

Tell me your secrets...

Heb ook last van dit probleem gehad, uiteindelijk bleek in het configuratiescherm bij landinstellingen-->toetsenbordinstellingen mijn invoertaal op engels ipv nederlands. Blijkbaar is Word 2007 intelligent (of irritant) genoeg om daar naar kijken

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
In word Alt + Shift intoetsen schakelt tussen de primaire bewerkingstaal. Eerst Alt ingedrukt houden en dan Shift

• Cees Heesakkers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-05-2022
Uw toetsenbord instellingen staan verkeerd.
Ga naar configuratiescherm - landinstellingen - toetsenbord en talen
kies voor toetsenborden wijzigen
kies hier de standaard invoertaal Nederlands en hierna op ok.
Het spellingsprobleem is hiermee opgelost
;)

Verwijderd

niet nodig van een oud topic te kicken met een reeds bekend antwoord.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.