Weet niet zeker of het een bug is, of dat er iets anders speelt omtrent de user, maar ik zag in de HK een topic die door de user basszje aangemaakt is. Als ik op zijn nick klik om zijn profiel te bekijken ofzo, dan wijst deze naar de niet bestaande pagina http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/0, en krijg dus een 404
Even om te laten weten dat je niet de enige bent:
Ik krijg hetzelfde als ik op z'n nick klik.
Ik krijg hetzelfde als ik op z'n nick klik.
☻/
/▌
/ \
Bestaat de user nog wel? Niet dat hij met de merge oid is verwijdert omdat hij niet actief meer was ofz?
Zo te zien wel:DaannO schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:31:
Bestaat de user nog wel? Niet dat hij met de merge oid is verwijdert omdat hij niet actief meer was ofz?
Basszje
Basszje
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9784/topics
[ Voor 8% gewijzigd door robbert op 17-01-2008 15:34 ]
Als je z'n MyReact hard met z'n ID inklopt, krijg je alsnog maffe resultaten? In de zin van de diverse links that is.
Zijn laatste bericht is van 31 maart vorig jaar Basszje in "TweakMeat - editie "Lucky Number" - Meet..." ik krijg ook dat hij opnieuw geactiveerd moet worden. Denk dat het daar aan ligt
Lijkt een beetje samen te hangen met En toen blies hij het kaarsje uit!. Ik betwijfel alleen of het stoppen van crew + stoppen met posten op 't forum dit heeft veroorzaakt.
Lijkt me handig om dus even te wachten op crew die hierop in kan duiken
Lijkt me handig om dus even te wachten op crew die hierop in kan duiken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Z'n status staat niet (meer) op active, gok dat dat het probleem is. Maar waarom 
* moto-moi kijkt crisp vragend aan.
* moto-moi kijkt crisp vragend aan.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Basszje (profiel)
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Dit profiel kan niet getoond worden; gebruiker 9784 is niet geactiveerd.
(interne identificatie: engine::user_profile::user_not_activated)
edit:
Met moto dus, ik ben zooo langzaam
Met moto dus, ik ben zooo langzaam
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 15:51 . Reden: Moet maar weer eens op typecursus gaan... ]
Los van de vraag waarom hij niet meer geactiveerd is, is het misschien de overweging waard om voor ongeactiveerde users een speciale pagina/foutmelding te maken, ipv naar een niet bestaande pagina te wijzen
tenzij het eigenlijk nooit mag voorkomen dat users niet geactiveerd zijn
[ Voor 42% gewijzigd door sewer op 17-01-2008 15:57 ]
Daarom hebben we op de FP ook 3 statussen: active, inactive (wel geregistreerd maar nooit geactiveerd) en suspended (tijdelijk geinactiveerd)...
Het is an sich niet nuttig om pagina's en links te genereren voor gebruikers die zich nog nooit geactiveerd hebben, maar in dit geval is dat anders. Daar zal naar gekeken moeten worden.
Het is an sich niet nuttig om pagina's en links te genereren voor gebruikers die zich nog nooit geactiveerd hebben, maar in dit geval is dat anders. Daar zal naar gekeken moeten worden.
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 17-01-2008 16:01 ]
Intentionally left blank
Ik zal hem ff heractiveren, bug laat ik wel open, want dit is natuurlijk geen hele flexe oplossing
Nog 1.
DOT is wel actief en dus geactiveerd, maar toch verwijst zijn profile link naar http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/0
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Die is niet actief op de manier waar ik het over heb 
Die is dus wel actief, cool..
another react bug
Die is dus wel actief, cool..
another react bug
[ Voor 35% gewijzigd door moto-moi op 20-01-2008 20:55 ]
Die staat in de admin toch wel degelijk op inactief
Intentionally left blank
hmm, zeker stront in m'n ogen ofzo 
Hij had nog een paar minuten voordat ik het in de react admin nakeek gepost, wat dus niet kan, aka, het moet een bug zijn in react dat iemand kan posten met een inactieve status
Een iets andere bug dan die in de TS wordt beschreven, maar wel semi gerelateerd
Hij had nog een paar minuten voordat ik het in de react admin nakeek gepost, wat dus niet kan, aka, het moet een bug zijn in react dat iemand kan posten met een inactieve status
Een iets andere bug dan die in de TS wordt beschreven, maar wel semi gerelateerd
[ Voor 78% gewijzigd door moto-moi op 21-01-2008 00:45 ]
Er wordt binnen React inderdaad niet gechecked op de 'active' status van een gebruiker indien deze al een geldige sessie. Je kan alleen niet meer inloggen via GoT, maar als je account op de FP wel active is kan je daar wel vrolijk inloggen.
Waarom DOT op de FP wel active was maar op GoT niet is mij nog een raadsel. Sowieso is er geen reden om profielen via de admin op inactive te zetten, maar dat is in het verleden wel eens gebeurd.
Anyway, voor nu heb ik het probleem met de ontbrekende links opgelost door niet enkel naar de active status te kijken maar ook of er eventueel history is (een lastvisit timestamp). Voor de rest moet er eens goed naar die active status gekeken worden. Voor gebruikers die hun registratie nooit geconfirmeerd hebben is het een prima status, daarmee kunnen we die profielen uitsluiten van bepaalde listings, maar een eenmaal geactiveerde gebruiker zou nooit op inactive gezet mogen worden, hooguit op 'suspended' (maar die optie is er nog niet voor React).
Waarom DOT op de FP wel active was maar op GoT niet is mij nog een raadsel. Sowieso is er geen reden om profielen via de admin op inactive te zetten, maar dat is in het verleden wel eens gebeurd.
Anyway, voor nu heb ik het probleem met de ontbrekende links opgelost door niet enkel naar de active status te kijken maar ook of er eventueel history is (een lastvisit timestamp). Voor de rest moet er eens goed naar die active status gekeken worden. Voor gebruikers die hun registratie nooit geconfirmeerd hebben is het een prima status, daarmee kunnen we die profielen uitsluiten van bepaalde listings, maar een eenmaal geactiveerde gebruiker zou nooit op inactive gezet mogen worden, hooguit op 'suspended' (maar die optie is er nog niet voor React).
Intentionally left blank
Dezelfde bug zit ook in de admin bij de ipsearch.
Lijkt me inmiddels opgelost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()