Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
System specs:
Gigabyte P35C-DS3R
Intel Core 2 Duo E6750
4x1 Gig KVR PC6400
Asus EN8800GT
WD2500JB 250Gig harddisk

Draait op:
Windows Vista business x64

Extra's:
Bluetooth dongle van Belkin
Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/6159/belkinbluetoothusb100m3lz.th.jpg

Om mijn MDA te synchroniseren maak ik gebruik van Windows Mobile Apparaatcentrum. Waar ik voorheen nog een virtuele COM poort moest instellen met Activesync om te kunnen synchroniseren kan ik dat nu rechtstreeks met de bluetooth verbinding doen. De Belkin dongle werd automatisch herkend door Vista x64 en de verbinding tussen mijn telefoon en computer was dan ook al snel gelegd. Tot zover alles in orde.

Helaas krijg ik het Bluetooth pictogram niet uit mijn taakbalk. De volgende dingen heb ik geprobeerd
- rechter muisknop op het icoontje "Bluetooth-pictogram verwijderen"
- in het Bluetooth menu onder opties het vinkje bij "Bluetooth pictogram weergeven" leegmaken

Elke keer verschijnt het pictogrammetje weer uit het niets. Het aanvinken, toepassen en dan weer uitvinken van de optie "pictogram tonen" helpen allemaal maar tijdelijk. Tot de reboot dus.

Het is geen halszaak, maar het stoort me dat een simpele functie als dat niet naar behoren werkt. Misschien is er hier iemand die er een oplossing voor heeft. De search heeft niets opgeleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine topic kick om het nog even onder de aandacht te brengen. Zo'n leeg topic staat ook wat treurig in mijn topic geschiedenis :P

Het is me overigens ook opgevallen dat een rechter muisklik op het icoontje (nadat pc opgestart is) pas met enige vertraging het Bluetooth menuutje weergeeft. Het komt dan ook weleens voordat ik een tweede keer klik waardoor er uiteindelijk 2 menuutjes verschijnen.