Dubbelpost -1?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Met het oude moderatiesysteem kon je aangeven dat een post een dubbelpost was.
In de huidige FAQ zie ik daar niks meer over.

Is het juist om voor dubbelposts een -1 te geven of gaat die regel niet meer op?
Als meerdere dubbelposts op dezelfde tijd geplaatst zijn mag je dan de laatsten -1 geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Dubbelposts in dezelfde tijd worden niet als dubbelpost gezien -> normale niveau toekennen
echte dubbelposts -> -1

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik hou meestal een limiet van 5 minuten aan voordat ik iets hanteer als dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op dat je ook echt naar de tijd kijkt!

In het oude systeem kwam het regelmatig voor dat als iemand in een hogere thread hetzelfde zei iemand in een lagere thread (met een eerder reactie) als dubbelpost werd aangemerkt omdat deze lager op het scherm komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:25:
Let op dat je ook echt naar de tijd kijkt!

In het oude systeem kwam het regelmatig voor dat als iemand in een hogere thread hetzelfde zei iemand in een lagere thread (met een eerder reactie) als dubbelpost werd aangemerkt omdat deze lager op het scherm komt te staan.
Dat komt nog steeds wel voor. Doe je helaas weinig aan. Niet iedereen neemt de moeite om op de tijd te letten, al zou dit wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RoD schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:21:
Ik hou meestal een limiet van 5 minuten aan voordat ik iets hanteer als dubbelpost.
Ik begin ook pas over -1 te denken als mensen na 5 minuten nog steeds hetzelfde herhalen. Sommige dubbelposts zijn nog wel eens nuttig, maar na 10 minuten is het sowieso voor mij afgelopen. :)
RoD schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:35:
Dubbelposts zijn per definitie niet nuttig, imo :) Als er naast een dubbel gedeelte nog iets bijstaat wat iets toevoegt, dan noem ik het geen dubbelpost meer.
Scherp en geheel waar. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 17-01-2008 16:37 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dubbelposts zijn per definitie niet nuttig, imo :) Als er naast een dubbel gedeelte nog iets bijstaat wat iets toevoegt, dan noem ik het geen dubbelpost meer. In een draad komt altijd wel een bepaalde mate van herhaling voorbij.
De tijd hangt verder ook een beetje af van de lengte van de posts, maar over het algemeen zijn dubbelposts vrij kort. Het is natuurlijk lastig om een lange post helemaal dubbel te fabriceren :)
Pagina: 1