3 schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 20:44
Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om 2 beeldschermen en 1 hdtv op een SLI opstelling aan te sluiten. Heb ik dan misschien een derde videokaart nodig?
Verder wil ik wel keihard gaan gamen.
Wat raden jullie aan?

edit: sorry voor onduidelijke titel

[ Voor 8% gewijzigd door Blokmeister op 17-01-2008 13:56 ]

• Xyzar_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09-2014
SLI is 2 videokaarten aan elkaar die 1 scherm aansturen, voor zover ik weet.

verder ken ik ook maar weinig videokaarten die meer dan 2 schermen tegelijk aankunnen, weet alleen de Matrox triple/quad head kaarten.

dus ehm.. ik gok dat het antwoord op je vraag nee is (als ik je goed begrepen heb)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Xyzar_ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:58:
SLI is 2 videokaarten aan elkaar die 1 scherm aansturen, voor zover ik weet.

verder ken ik ook maar weinig videokaarten die meer dan 2 schermen tegelijk aankunnen, weet alleen de Matrox triple/quad head kaarten.

dus ehm.. ik gok dat het antwoord op je vraag nee is (als ik je goed begrepen heb)
Volgens mij kan het wel alleen niet in SLI modus. Zie ook Vier beeldschermen in SLI?
Cergorach schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:32:
[...]

Ik heb hier twee maal een 8800GTS en drie monitoren (2*20"+30").
Ik kan ze wel alle drie aansturen, maar niet spannen over alle drie de monitoren (dus echt de optie "span" gebruiken zodat je game denkt dat het maar een enkele monitor aan stuurt). De twee 20" hangen aan een 8800GTS, de 30 " aan de andere. Begrijp me goed, ik kan dus wel netjes over alle drie desktop stuff kwijt en schermpjes slepen.

Je kan wel de monitoren op een enkele video kaart in span zetten, maar daar heeft de derde dan weer weinig aan (aangezien die op een andere kaart zit).

Afhankelijk van welke resolutie je draait zou ik eens gaan kijken naar de Matrox \Tripplehead to go, heb ik zelf geen ervaring mee, maar hier kan je volgensmij wel mee wat je wilt...

ps. Supreme Commander ondersteunt maar twee apart geconfigureerde monitoren op dezelfde video kaart (werkt niet met twee video kaarten).

[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 17-01-2008 14:28 ]

Wauw, een sig!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Dat zie ik in deze topicstart niet terug :)

Dit topic is gesloten.