En ook dit jaar was het weer zover. Mijn auto moest weer een APK keuring krijgen. Zoals altijd laat ik dit in combinatie met een beurt doen bij de merkdealer.
Nu ontvang ik ook elk jaar 'brieven' van diverse garages in of in de buurt van mijn woonplaats.
Hoe komen ze in hemelsnaam aan mijn NAW gegevens en weten ze wanneer mijn auto gekeurd moet worden? Bij het RDW kun je wel van een kenteken dit zien, maar er zijn geen NAW gegevens aan gekoppeld. Gisteren heb ik maar de telefoon gepakt en één van de briefschrijvers gebeld. Helaas was er niemand aanwezig die me daar over te woord kon staan.
Weet iemand waar ik kan aankloppen om deze onzin te stoppen? Ik neem aan dat die gegevens ergens worden ingekocht en ik wil er gewoon van af zijn. Is dit al iemand gelukt?
Nu ontvang ik ook elk jaar 'brieven' van diverse garages in of in de buurt van mijn woonplaats.
Ik word hier zo moe van.Geachte heer Trolleystad,
Uw auto moet binnenkort gekeurd worden. *aanbod blabla*
Weet iemand waar ik kan aankloppen om deze onzin te stoppen? Ik neem aan dat die gegevens ergens worden ingekocht en ik wil er gewoon van af zijn. Is dit al iemand gelukt?