Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone v1615 simlock?

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008

• quaintpaul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11-2024
Hallo,

Ik krijg binnenkort de Vodafone v1615 (branded HTC Tytn II), maar mijn abonnement (nu Orange) wordt pas in maart overgezet naar Vodafone. De grote vraag voor mij nu is of ik de v1615 al voor die tijd in gebruik kan nemen met mijn Orange SIM of niet?

Is de v1615 sim locked of is hij sim lock vrij?

Mening dank voor diegene die mij uit mijn (ongeduldige) spanning kan verlossen :P

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 21:32
Simlocked in Nederland volgens de Vodafoneshop in Haarlem(schalkwijk).

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Het feit dat het toestel als Vodafone v1615 ipv HTC Tytn II verkocht moet toch al een belletje laten rinkelen dat het hier om een gesimlocked toestel gaat?

SIMlocks zijn na een jaar gratis te verwijderen...officieel
minder officieel kan het natuurlijk sneller :)

An Explanation of l33t Speak

• quaintpaul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11-2024
Branded software betekend natuurlijk niet dat er een simlock op het toestel zit... Daarnaast lees ik op diverse fora uit de UK dat het toetstel (in de UK) simlock vrij is! Daar hoopte ik dus op...

Hoe dan ook, ik krijg het toestel morgen ochtend (al) binnen :D. Zal het uiteraard direct testen en mijn bevindingen hier delen! *keeps fingers crossed*

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uhm... had je dit niet beter aan Vodafone kunnen alvorens de koop te sluiten?

Daarnaast. als Vodafone er een andere naam aan geeft, dan kan je er vergif op innemen dat `ie locked en branded is. Voortaan graag even wat meer zelfinnitiatief, wij zijn hier niet de Vodafone helpdesk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.