Toon posts:

LCD scherm als monitor PC gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn Sharp AQUOS LCD TV op de computer aansluit krijg ik een "ouderwets'' laag resolutie beeld.
Ik heb begrepen dat standaard deze TV niet geschikt is voor aansluiting op de computer.
Bestaat er een oplossing om deze Arquos als een geschikte PC monitor te gebruiken?

Bedankt voor de reactie.
Bibi

Verwijderd

wat voor videokaart zit er in je pc?

als je gaat kijken naar de beeldschermeigenschappen (via het configuratiescherm dus) kun je wellicht de schermresolutie aanpassen aan de resolutie die de lcd tv vereisd.

Is dit niet mogelijk, wordt het tijd voor een nieuwe videokaart.

gebruik je nu een onboard videokaart, dan heeft deze waarschijnlijk een beperking in de resoluties. Mijn mediacenter (pentium 3) kan niet groter van 1024 x 768 weergeven bijvoorbeeld. De chipset kan meer niet hebben. Als je dit wil veranderen moet je dus een videokaart erin gaan steken.

succes ermee!

Verwijderd

Elke moderne onboard kaart kan zonder problemen 1080p aansturen. Probleem is dat de tv niet meer trekt. Als je op de andere inputs ook niet de juiste scherpe resolutie krijgt dan valt er weinig voor je te doen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit hoort in VID en niet in AUD, dus schop die kant op!

Verder raad ik je aan om even Het algemeen beleid door te lezen. We verwachten namelijk enige inzet van jezelf voordat je een topic opent, en dat houdt dus in dat je zelf eerst dingen probeert, en dat je ook op zoek gaat naar oude topics over het zelfde onderwerp.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.