Ik heb C&C TFD geïnstalleerd onder Vista Home Premium (32bit). Dit installatieproces ging allemaal perfect, geen gedoe en was snel klaar.
Wanneer ik echter een spel wil starten (maakt niet uit welk spel) dan krijg ik wél de splashscreen te zien maar daarna gebeurt er niks. Ik heb letterlijk een kwartier gewacht (je weet 't nooit met EA) maar ook dat hielp niet.
Wanneer ik een spel start verschijnt het splashscreen, dat verdwijnt en vervolgens doet ie dus niks meer. Ik heb de "nieuwste" patch (1.02) ook geïnstalleerd, hielp ook niet.
Relevante specs:
Ik zou dus echt niet meer weten wat ik nog meer zou kunnen doen maar hopelijk een van jullie wel. Onder Windows XP werkte het overigens perfect maar ik ga geen dual boot draaien enkel om C&C TFD te kunnen spelen.
Wie kan me hiermee helpen?
Wanneer ik echter een spel wil starten (maakt niet uit welk spel) dan krijg ik wél de splashscreen te zien maar daarna gebeurt er niks. Ik heb letterlijk een kwartier gewacht (je weet 't nooit met EA) maar ook dat hielp niet.
Wanneer ik een spel start verschijnt het splashscreen, dat verdwijnt en vervolgens doet ie dus niks meer. Ik heb de "nieuwste" patch (1.02) ook geïnstalleerd, hielp ook niet.
Relevante specs:
- Windows Vista Home Premium x86
- Intel Core 2 Duo E6600 @3,3Ghz
- XFX GeForce8800GTX
- Corsair PC6400 TwinX 2GB
- Officiële patch (TFD 1.02) geïnstalleerd.
- Generals Zero Hour als Administrator geprobeerd op te starten.
- Generals ZH in CompatApp ingesteld als WinXP SP2.
- Generals ZH toegevoegd aan de exceptielijst van DEP.
Ik zou dus echt niet meer weten wat ik nog meer zou kunnen doen maar hopelijk een van jullie wel. Onder Windows XP werkte het overigens perfect maar ik ga geen dual boot draaien enkel om C&C TFD te kunnen spelen.
Wie kan me hiermee helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door PauseBreak op 16-01-2008 23:00 ]
Nee, merp!