Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Na uren van zoeken is dit mijn laaste hoop...

Na 25 uur bezig te zijn geweest met mijn vakantievideo te bewerken in Windows Vista Movie Maker wil ik mijn film gaan publiceren. Als ik het publiceren start, loopt Windows Vista Movie Maker vast.

Het programma loopt stuk op de codex c:\windows\sytem32\iac25_32.ax

Na wat opzoeken ben ik erachter gekomen dat ik het iac25_32.ax moet renamen naar iac25_32.ax.bak

Deze file kan ik alleen wijzigen als ik de rechten heb van de '' trustedinstaller ''.

Zelfs als ik inlog als adminstrator is dit niet voldoende.

Wie heeft dit probleem al eens gehad en wie kan mij helpen?
Ik heb al alle codex programma's verwijderd.

Alvast hartelijk dank voor een reactie,

Jean-Paul Theunissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

regsvr32 -u iac25_32.ax

Had je kunnen vinden op een Microsoft-forum. Hiermee maak je de PC wijs dat dat bestand niet meer geregistreerd is voor aanspraak door programma's. Misschien wel Vista opnieuw opstarten hierna.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan het leven toch simpel zijn.
Nou, ik heb hier aardig wat uren in gestopt.. Maar nu is het opgelost.

Hartelijk dank voor je reatie. Mijn avond kan niet meer stuk!!!

Met vriendelijke groeten,
Jean-Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na het super resultaat! op mijn vorige vraag, hoop ik dat iemand mij ook verder kan helpen met mijn probleem met betrekking tot mijn ingevoegde foto's.
Ik heb tussen mijn filmpjes foto's toegevoegd met effecten en overgangen. Deze hebben altijd prima gewerkt, maar sinds gistermiddag werken ze niet meer. Het gaat om de foto's met het effect
'Afnemen naar buiten', diegene zonder dit effect worden vreemd genoeg nog wel afgespeeld (helaas zijn dit maar enkele...). De foto is wel te zien in de tijdlijn, maar bij het afspelen van de film krijg je zwart beeld. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen? Dit heeft mij namelijk heel veel tijd gekost, want het zijn niet een paar foto's.

Mocht dit niet de geschikte plaats zijn voor mijn vraag. Wie weet waar ik dan terecht zou kunnen?

Alvast bedankt voor alle hulp en reacties,

Jean-Paul Theunissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb je vraag even erbij gezet - twee topics met exact dezelfde titel levert denk ik alleen maar verwarring op, en da's in dit geval niet nodig :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:36:
Na het super resultaat! op mijn vorige vraag, hoop ik dat iemand mij ook verder kan helpen met mijn probleem met betrekking tot mijn ingevoegde foto's.
Ik heb tussen mijn filmpjes foto's toegevoegd met effecten en overgangen. Deze hebben altijd prima gewerkt, maar sinds gistermiddag werken ze niet meer. Het gaat om de foto's met het effect
'Afnemen naar buiten', diegene zonder dit effect worden vreemd genoeg nog wel afgespeeld (helaas zijn dit maar enkele...). De foto is wel te zien in de tijdlijn, maar bij het afspelen van de film krijg je zwart beeld. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te
Ik heb precies hetzelfde probleem, met hetzelfde effect en ook "afnemen naar binnen" wordt zwart.
Heb inmiddels al een paar keer de effecten verwijderd en meteen toegevoegd (rechtermuisknop -> effecten), best wel snel te doen, alleen het voelt zo dom om alles 2/3/4 keer opnieuw te doen!!
Maar het is een idee, wat ook leek te werken is, nadat ik alle effecten gerestored had opslaan onder een andere naam.

Verder heb ik nu het probleem dat ik mijn film niet kan publiceren, ben er een week lang elke avond mee bezig geweest en naar nu blijkt kan ik verder niets met die film.
Telkens een lekkere duidelijke error "Niet nader omschreven fout",(Windows DVD Maker) heerlijk dat Windows!

Het gewone publiceren blijft steeds hangen op 25%, welke kwaliteit of bestandsgrootte ik ook aangeef.

Ga morgen eens proberen om de film in stukjes te knippen, wellicht dat het dan werkt.

nog steeds een nickchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dit probleem ook en stuite al vlug op dit topic, echter.. ik krijg na uitvoeren van de opdracht de volgende melding.

Module 'iac25_32.ax' is geladen maar de aanroep naar de DLLUnrigisterserver is mislukt met foutcode 0x8000ffff

wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:36:
Hallo,

'Afnemen naar buiten', diegene zonder dit effect worden vreemd genoeg nog wel afgespeeld (helaas zijn dit maar enkele...). De foto is wel te zien in de tijdlijn, maar bij het afspelen van de film krijg je zwart beeld. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen? Dit heeft mij namelijk heel veel tijd gekost, want het zijn niet een paar foto's.

Mocht dit niet de geschikte plaats zijn voor mijn vraag. Wie weet waar ik dan terecht zou kunnen?

Alvast bedankt voor alle hulp en reacties,

Jean-Paul Theunissen
Misschien in Fotoworkflow eens proberen ?

En heb nog nooit Vista Movie Maker gebruikt, maar wel die van XP, en geloof mij, daar wil je géén filmpjes mee maken of bewerken :) Ik hoop dat 'ie wat beter werkt in Vista... _/-\o_

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem van het vastlopen van windows movie maker. Alleen de oplossing, die hier aangedragen wordt, werkt op een of andere manier niet bij mij. Heb het kunnen renamen, maar het programma loopt telkens vast zodra ik op publiceren druk, welke vorm ik ook zou willen. Het liefst gewoon op mijn computer, maar de cd-publicatie pakt ie ook niet eens.

Hoop dat iemand mij net zo goed kan helpen...

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 15-06-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theoss2
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
misschien een late reactie, maar ik heb ook hetzelfde probleem met de effecten.

het hele project werkt prima met alle effecten en exporteerd ook goed. Maar na het opslaan en opnieuw openen van het project werken alle effecten niet meer en krijg je de melding 'fout bij exporteren, check locatie bestanden , grootte enz'.

exporteren naar avi-dv werkt wel, maar dan krijg je ook de effectfouten in de film.
effecten wissen en weer opnieuw invoeren werkt ook, maar dan moet je wel exporteren voordat je het project opslaan.

wat is de oplossing? hoe voorkom je dat je project na het saven en heropenen stuk gaat?

[ Voor 99% gewijzigd door theoss2 op 02-12-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
theoss2 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:51:
misschien een late reactie, maar ik heb ook hetzelfde probleem met de effecten.

het hele project werkt prima met alle effecten en exporteerd ook goed. Maar na het opslaan en opnieuw openen van het project werken alle effecten niet meer en krijg je de melding 'fout bij exporteren, check locatie bestanden , grootte enz'.

exporteren naar avi-dv werkt wel, maar dan krijg je ook de effectfouten in de film.
effecten wissen en weer opnieuw invoeren werkt ook, maar dan moet je wel exporteren voordat je het project opslaan.

wat is de oplossing? hoe voorkom je dat je project na het saven en heropenen stuk gaat?
Ik weet niet of er wel een oplossing is. Windows Movie Maker is redelijk brak geschreven, onder Vista krijg ik al minder hangups als in XP, maar het is nog steeds niet super...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1