Spuitkanaaltje controleren automatisch om de 2 dagen laten..

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-07 18:39

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma om mijn muis te simuleren. Er moet om de 2 dagen zonder dat ik iets doe een handeling worden uitgevoerd. Wat moet er dan gebeuren: Een volstrekt normale actie. Gewoon mijn spuitkanaaltjes controleren. Reden: Heb een Continuous ink system en als ik een paar dagen niet print gaan vaak 1 tot meerdere kleuren dichtzitten. Enige oplossing is dan reinigen. Maar om de paar dagen een test afdrukje (echt super weinig) is goedkoper als reinigen. Dit moet gewoon automatisch want zelf kom ik er niet aan toe of ik vergeet het. Wie weet er een proggie voor krijg et nergens gevonden. Search leverde ook al niets op.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

Task Scheduler.

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Staat de optie niet tussen ???

• TG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

TG

Hotkeymaster, AutoIT of een van de vele andere hotkey programma's. Deze hebben de mogelijkheid voor een eenvoudig scriptje met "muisbewegingen" en "muiskliks". En kunnen dit op een gewenst moment voor je uitvoeren (datum/tijd en/of hotkey)

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
heb zojuist Hotkeymaster binnengehengeld. Maar ik snap er werkelijk geen drol van. Hoe emuleer ik nu mijn muisklikken. Of anders mn toetsen op het toetsenbord?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

VistaTask

Je kan dingen opnemen (als in: je doet het een keer voor en daarna maak je er een schedule van) of je programmeert iets van voren af aan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 11:21
handleiding van het programma al gelezen?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Verwijderd

azerty1234 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:54:
heb zojuist Hotkeymaster binnengehengeld. Maar ik snap er werkelijk geen drol van. Hoe emuleer ik nu mijn muisklikken. Of anders mn toetsen op het toetsenbord?
probeer autoit is, ik snap ook niks van het programmeren maar dit werkt echt supersimpel, is ook zat handleidingen te vinden op internet.

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
VistaTask is echt geweldig. Is ook nog nuttig om kleine videohandleidingen te maken. Super. De andere programma's neem ik nog wel een keer onder handen. Sry nee ik lees vrijwel nooit handleidingen (helaas)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

azerty1234 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:00:
VistaTask is echt geweldig. Is ook nog nuttig om kleine videohandleidingen te maken. Super. De andere programma's neem ik nog wel een keer onder handen. Sry nee ik lees vrijwel nooit handleidingen (helaas)
Geen handleiding lezen = geen topics openen; dat weet je toch wel? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:01:
[...]

Geen handleiding lezen = geen topics openen; dat weet je toch wel? ;)
Maar je moet natuurlijk wel eerst een naam van een proggie hebben :)
Mooie is nu wel dat mn broertje het nu ook kan gebruiken. Programma's mogen van mij erg moeilijk zijn als ik er maar uitkom zonder handleiding.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 17:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

Had een vergelijkend probleem op het werk een hele tijd geleden :)
Printer dook na 24uur pauze in een diepe slaapstand en dan had problemen daaruit te komen, duurde vaak +-45minuten

Liet toen via task scheduler gewoon om de 23 uur een miniscuul klein plaatje uit de printer komen, werkte ook prima :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
vTask Studio is echt een geniaal programma.

Ben net beginnend HBO informatica student. Dan is dit wel een leuk proggie om mee te spelen. Ben voor de lol ook wat andere dingen aan het maken zoals auto installers for total noobs. :)

bedankt voor deze mega geweldige tip.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

azerty1234 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:09:
Programma's mogen van mij erg moeilijk zijn als ik er maar uitkom zonder handleiding.
Ben net beginnend HBO informatica student.
offtopic:
Dan zou je het verschil tussen ease of learning en ease of use moeten kennen. Als alles zonder handleiding te snappen moet zijn, kan het nooit erg krachtig worden, of resulteert het in brakke output. Laat dan je hele opleiding achterwege: alles dat je zou leren zou je dan al moeten weten :+

Je zou trouwens kunnen uitzoeken of het perse via de muis moet, of dat er een of andere commandline parameter of API call is die hetzelfde doet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 08:19
azerty1234 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:09:
[...]

Maar je moet natuurlijk wel eerst een naam van een proggie hebben :)
Mooie is nu wel dat mn broertje het nu ook kan gebruiken. Programma's mogen van mij erg moeilijk zijn als ik er maar uitkom zonder handleiding.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je dan niet moet posten met de vraag hoe het werkt. Als aankomend ICT'er kan er wel enige zelfstandigheid worden verwacht?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:08:
[...]

[...]

offtopic:
Dan zou je het verschil tussen ease of learning en ease of use moeten kennen. Als alles zonder handleiding te snappen moet zijn, kan het nooit erg krachtig worden, of resulteert het in brakke output. Laat dan je hele opleiding achterwege: alles dat je zou leren zou je dan al moeten weten :+

Je zou trouwens kunnen uitzoeken of het perse via de muis moet, of dat er een of andere commandline parameter of API call is die hetzelfde doet.
Heb het geheel nu via de keyboard lopen. En klein gedeelte met de muis. ga ik ook nog via keyboard laten lopen. Op deze manier werkt het altijd. Heb tevens alles gelocked als die eenmaal begint.

Met zonder handleiding bedoel ik natuurlijk dat een volstrekt normaal programma te leren is via trial and error. Vind ik het leukste :) Java gaat natuurlijk uit het boek. Kende ik nog helemaal niks van. Stel dat ik later zelf progjes ga schrijven dan moeten deze te begrijpen zijn en niet van die mega irritante/ingewikkelde programma's. En voor specifieke dingen de handleiding raadplegen net zoals ikbij vTask deed. Image mounten, Windows schijf achterhalen en program files vinden. ook Runnen van eigen files moest ik even mbv handleiding doen. Nu nog even kijken of het me lukt met in en out puts van de user te werken. Ga me nog zeker veel verder verdiepen in vTask.

Pagina: 1