Ik rij op dit moment rond in een Traffic en deze is zo bestelbus achtig als dat maar kan. En deze heeft dus ook alleen maar 2x 10cm boxjes voorin en verder helemaal niks. Nou heb ik een andere radio in bestelling want de huidige heeft een zeer matige radio ontvangst.
De radio welke ik heb besteld is de JVC G632 en deze wil ik gaan aansluiten op me nieuwe JBL speakers. Nou gaat me vraag over de plaatsing van die 2 speakers. Het gaat om een bus met enkele cabine dus gelijk laadruimte achter de stoelen. Nou heb ik er ook een stukje plexiglas in de bus waardoor je in de laadruimte kunt kijken.
zie je een beetje wat ik bedoel 
Nou hieronder mijn paint skill overzicht

Nou zie ik gelijk een fout in me tekening en dat is dat het plexiglas gedeelte in werkelijkheid net iets minder breed is dan dat de stoelen zijn!!
Hieronder weer een foute tekening maar dan met de boxen erin (die witte ovalen)

Ik denk dat wanneer ik de speakers plaats dat links achter (bestuurder kant dus
) te recht achter de bestuurder (ik dus
) komt. Maar wanneer ik hem meer naar het midden toe doe dan dat het stereo beeld volledig weg gaat vallen 
En 3e optie heb ik hieronder proberen te tekenen (deze is echt te erg
):

speakers dus diagonaal plaatsen
Daarnaast wil ik de achterkant van de speakers gaan "beschermen" door deze in een soort van kistje te betimmeren. Moet ik hierbij nog rekening houden met een minimaal volume en/of eigen ruimte per speaker?
De radio welke ik heb besteld is de JVC G632 en deze wil ik gaan aansluiten op me nieuwe JBL speakers. Nou gaat me vraag over de plaatsing van die 2 speakers. Het gaat om een bus met enkele cabine dus gelijk laadruimte achter de stoelen. Nou heb ik er ook een stukje plexiglas in de bus waardoor je in de laadruimte kunt kijken.
zie je een beetje wat ik bedoel Nou hieronder mijn paint skill overzicht

Nou zie ik gelijk een fout in me tekening en dat is dat het plexiglas gedeelte in werkelijkheid net iets minder breed is dan dat de stoelen zijn!!
Hieronder weer een foute tekening maar dan met de boxen erin (die witte ovalen)

Ik denk dat wanneer ik de speakers plaats dat links achter (bestuurder kant dus
En 3e optie heb ik hieronder proberen te tekenen (deze is echt te erg

speakers dus diagonaal plaatsen
Daarnaast wil ik de achterkant van de speakers gaan "beschermen" door deze in een soort van kistje te betimmeren. Moet ik hierbij nog rekening houden met een minimaal volume en/of eigen ruimte per speaker?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal