Hulp DC++ & portforwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 17:29
Hoi, had graag hulp gekregen om via dc++ het één ent ander te downen (legaal natuurlijk ) Ik heb alleen het volgende probleem, kan een hub joinen, kan uploaden maar ik kan niets downloaden.

Nu zit men netwerk als volgt in elkaar. Men twee pc's in de kamer staan op een Topcom Webr@cer 864A, daar staat nog een Belkin wireless G op die de HTPC in de woonkamer verbindt. Volgens mij moet ik dus forwarden vanuit de belkin?

Probleem is alleen hoe ik dit kan, op het kan ik weinig tot niet vinden.

Iemand die kan helpen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met de volgende site moet je er uit kunnen komen.

http://www.portforward.com/

Hier op tweakers heb je ook nog een het grote portmapping verhaal.

Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2008 19:55 ]

• n0sTRa
portforward.com heb ik al enkele malen bekeken maar men router staat er niet tussen en kan geen vinden die min of meer zelfde instellingen heeft, zal eens screen uploaden van de opties.

Afbeeldingslocatie: http://i142.photobucket.com/albums/r119/n0str4/portforwarding.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door n0sTRa op 16-01-2008 20:04 ]

• PilatuS
  • Niet online
Staat in je router wel iets van poorten ?

Ik moet trouwens zelf na het poortmappen nog wat instellen in DC++ om het goed werkend te krijgen.

Edit: Als je de poorten niet kan forwarden is er misschien nieuwe firmware voor waarmee het wel kan. Ik heb ooit mijn Speedtouch eens geflashed zodat ik er meer mee kon dan standaard.

[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2008 20:32 ]

• n0sTRa
Probleem is dat ik weinig tot niets over die modem kan vinden, laat staan nieuwe firmware :s

• PilatuS
  • Niet online
Als je de poorten echt niet kan mappen moet je in passive mode draaien met DC++. Niet echt handig maar dan kan je wel gewoon downloaden en zoeken.

• n0sTRa
passive gaat niet, alleen uploaden gaat.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
vitual server = nat
Pagina: 1