Ik vind het zoeken in de Pricewatch sinds kort heel irritand. Je krijgt allemaal andere crap er bij die helemaal niks met het product dat je zoekt te maken heeft. Dit was eerst nooit volgens mij, toen was het allemaal veel beter..
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
voorbeeld
Als je naar onderen gaat zie je ook dingen die er niks mee te maken hebben, zoals x1600 kaarten (ja, die heeft er wel wat mee te maken, maar dat zoek ik toch niet?
)
Omdat nu zo is, kan ik bijvoorbeeld niet alles x1950pro kaarten zien en de prijzen daarvan vergelijken..
Als je nu op prijs sorteerd, komt er dit een "Antec PRO 80mm (80mm, 3/4p)" ding bovenaan.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
voorbeeld
Als je naar onderen gaat zie je ook dingen die er niks mee te maken hebben, zoals x1600 kaarten (ja, die heeft er wel wat mee te maken, maar dat zoek ik toch niet?
Omdat nu zo is, kan ik bijvoorbeeld niet alles x1950pro kaarten zien en de prijzen daarvan vergelijken..
Als je nu op prijs sorteerd, komt er dit een "Antec PRO 80mm (80mm, 3/4p)" ding bovenaan.
[ Voor 49% gewijzigd door HaTe op 16-01-2008 19:35 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs