Ik heb vandaag mezelf maar eens verwend met zo'n 12/10/32 dingetje , maar nou willen die plextools dingen niet werken . Sterker nog , als ik plextools wil opstarten , loopt m'n hele systeem vast . Zou het aan m'n Asus CUSL2 (i815e) kunnen liggen ? i815 schijnt links en rechts nog wat compatibiliteitsproblemen te hebben .
Verwijderd
ik geen antwoord voor je, maar blijf je ondervindingen met de plextor even melden, ben ook van plan om zo'n dingetje aan te schaffen!
Ondervindingen zijn gewoon goed te noemen . Cd's branden gaat als een tiet . Voor de gein wat zitten kloten met aanspreken van m'n HD tijdens branden en je ziet de buffer leeglopen in Nero . Toch gaat ie gewoon verder en mislukt de cd niet . Dat BufferUnderRuN proof werkt echt perfect . Aanrader dus voor zover ik na 6 cd's kan beoordelen . Nou alleen nog een vervanger voor m'n 40x Philips zodat ik on-the-fly 12 speed kan branden en ik ben een gelukkig mens .
Niemand ? Geeft de Plextor fanclub ook niet thuis ? Geweldig is dat , enige wat er uitkomt is Plextor roels .
welk os gebruik je?
heb je aspi drivers geinstalleerd?
kortom geef eens wat details, dan kan er misschien wat zinnigs gemeld worden.
heb je aspi drivers geinstalleerd?
kortom geef eens wat details, dan kan er misschien wat zinnigs gemeld worden.
OS is win98 .
ASPI ligt het ook niet aan want branden doet ie gewoon , het gaat er gewoon om dat dat proggie niet werkt .
ASPI ligt het ook niet aan want branden doet ie gewoon , het gaat er gewoon om dat dat proggie niet werkt .
mmm, zelf gebruik ik die plextools eigenlijk niet, maar ze werkte geloof ik wel. zijn geloof ik ook nog meerdere versies van ofzow, heh... ? Ixal eens ff testen, dan meld ik me weer...
* Installeer de drivers nog een keer.
* Zoek op de site van je comPLEX-je naar
support.
* Download nogmaals die tools.
* Meel je comPLEX-je, misschien dat hun je
verder kunnen helpen.
* Pleur hem in een andere PC, en probeer dan
je tools aan de praat te krijgen.
* Formateer je HD als ramp scenario,
wanneer nixs anders meer lukt.
Mzzl Diamon
* Zoek op de site van je comPLEX-je naar
support.
* Download nogmaals die tools.
* Meel je comPLEX-je, misschien dat hun je
verder kunnen helpen.
* Pleur hem in een andere PC, en probeer dan
je tools aan de praat te krijgen.
* Formateer je HD als ramp scenario,
wanneer nixs anders meer lukt.
Mzzl Diamon
And The Only One
hi... t'rug
heb net getest, er zijn 2 plextor tools, die alle twee werken op mijn comp/os. PlexTools v1.05 en PlextorManager 2000 v1.05. Mijn setup is wel w2k/scsi, maar dat zou niet uit mogen maken.
Controleer alles nog's want elders werkt het dus wel. Suc6
heb net getest, er zijn 2 plextor tools, die alle twee werken op mijn comp/os. PlexTools v1.05 en PlextorManager 2000 v1.05. Mijn setup is wel w2k/scsi, maar dat zou niet uit mogen maken.
Controleer alles nog's want elders werkt het dus wel. Suc6
Doet helemaal niks , 1.05 had ik al en na opstarten staat ie wel in de lijst als ik crtl/alt/del gebruik , maar niet in de taskbar . Als ik hem nou uit opstarten gooi en na opstarten handmatig wil starten doet ie het ook niet . Ik kan dan ook de verkenner niet gebruiken omdat m'n hele PC vastloopt . Ik vermoed toch dat de i815 chipset van m'n mobo er mee te maken heeft , maar ik heb geen zin om hem in m'n andere te bouwen met BE6-2 . Hij brandt verder alles perfect dus ze barsten maar met die tools .
Idd, zolang Nero en CloneCD in iedergeval werkt, is er geen probleem.
Mzzl Diamon
Ps, wat heeft tie gekost, is 661 piek een nette prijs
Mzzl Diamon
Ps, wat heeft tie gekost, is 661 piek een nette prijs
And The Only One
661 is een hele mooie prijs . Ik heb er 781 voor betaald , kon niet wachten op de postorder , moest nog zoveel branden . (Nou ja met deze was het dus zo gedaan)
Gebruik die software van Plextor niet. Hun hardware is perfect, maar hun software is echt prut. Vooral voor het opnemen van een audiocdtje. Feurio, Nero en Clonecd zijn mijn favorieten.
Pagina: 1