Toon posts:

Automatisch converteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb sinds kort een kaartje van 2gb voor mijn telefoon gekocht waar al mijn muziek op kan. In mp3 is mijn muziekcollectie 4.18GB groot dus heb ik dit omgezet in aac en nu is het nog maar 1,35gb groot! Dus kan ik alles op mijn gsm zetten. Nu is mijn vraag : is het mogelijk om mijn muziek automatisch te laten converteren naar aac zonder dat ik het handmatig moet instellen zodat ik het gewoon maar moet verplaatsen op mijn telefoon. Ik denk dat het niet bestaat maar ik kan het altijd eens navragen ;)

Alvast bedankt

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:15:
Ik denk dat het niet bestaat maar ik kan het altijd eens navragen ;)
De policy is toch echt dat je eerst zelf gaat zoeken voordat je het gaat navragen :P Dus ik wil je aanraden om dat als allereerste te gaan doen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe automatisch wil je het hebben? Met een beetje werk kan je je PC laten zeggen dat bij het laden van een audio-CD in je CD-speler, automatisch alles moet worden omgezet naar AAC en dat je dan de melding krijgt dat je je GSM aan moet sluiten en dat via CDDB de titels worden toegevoegd en daarna de hele meuk naar je GSM wordt gekopieerd.

Leg nou eerst uit wat jij "automatisch" vindt. Daarna even uitleggen welke tools je hebt gevonden en wat je niet snapt aan bijbehorende documentatie etc. Daarna kunnen we misschien eens meedenken hoe het wel kan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof