Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Winkel met USB-inbouwplug

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Ik zoek onderstaande plug:
Afbeeldingslocatie: http://www.order.conrad.com/xl/7000_7999/7400/7410/7414/741461_LB_00_FB.EPS.jpg
Conrad heeft deze, maar er komt gewoon 14,30 aan kosten bij om hem bij mij thuis te krijgen, terwijl het een plugje is van 0,71 euro!

Aangezien ik niet zo vaak elektronica online koop, ben ik ook niet zo thuis in al die winkels. Heeft iemand daarom tips voor mij qua winkels die niet die $@#%@% € 8 extra rekenen en bijvoorbeeld verzenden in een envelop (is maar 44 cent dan ;)?

edit:

inbouwplug, inbluwplug is niks :P

bij nader inzien is die hele titel niks :P

[ Voor 8% gewijzigd door maarud op 16-01-2008 18:38 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lokale onderdelenhuis?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• maarud
die wisten niet eens dat zoiets bestond 8)7

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Voti:
http://www.voti.nl/winkel/catalog.html?CON-USB-AM-PCB
(1,19 + 3,50 verzendkosten)

www.madwizard.org

• maarud
ah, dit begint erop te lijken :D alleen zijn die pootjes verticaal, breken die niet af als ik ze recht buig?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 16:42
Ik gok toch dat die pootjes verticaal door je printplaat heen moeten om ze daarna vast te solderen ?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Op dit moment zijn de verzendkosten bij conrad gratis als je betaalt met iDeal... Dan kan je volgensmij nooit op die 14 euro uitkomen?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• maarud
EdwinB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:41:
Ik gok toch dat die pootjes verticaal door je printplaat heen moeten om ze daarna vast te solderen ?
op die van mij niet :P de bevestigingspootjes gaan er wel door heen, de datapootjes blijven gewoon aan de bovenkant...
Apen-nootjes schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:42:
Op dit moment zijn de verzendkosten bij conrad gratis als je betaalt met iDeal... Dan kan je volgensmij nooit op die 14 euro uitkomen?
oh, dat wist ik neit :) maar er komt alsnog wel € 8 bij omdat ik te weinig bestel :(

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 11:40

QinX

Shai-Hulud

even vragen of een vriend in de buurt nog iets nodig heeft, dan bestel je samen ;)

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

maarud schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:45:

[...]

oh, dat wist ik neit :) maar er komt alsnog wel € 8 bij omdat ik te weinig bestel :(
Met dank aan de linkse milieuactivisten

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• maarud
QinXi schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:47:
even vragen of een vriend in de buurt nog iets nodig heeft, dan bestel je samen ;)
enige mogelijkheid denk ik ja....

wat een achterlijke regel, die € 8 :(

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

Eijlander electronics zit in ede.

http://www.eijlander.nl/article.php?group=721&id=211509

1 euro

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• maarud
alleen zijn de pootjes daar ook weer verticaal, ik moet ze horizontaal hebben ;)

dan wacht ik maar eventjes als ik wat meer ga kopen bij Conrad dan...

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 10:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

zou je zo'n ding niet uit een bestaand/oud usb achtig iets kunnen slopen? oud usbhubje of usb-kabel? Of ga ik nu heel ver.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• maarud
Jazzper schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:39:
zou je zo'n ding niet uit een bestaand/oud usb achtig iets kunnen slopen? oud usbhubje of usb-kabel? Of ga ik nu heel ver.
dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ja, inderdaad! Ik sloop gewoon een kabel open en soldeer de draadjes eraanvast! Of zit ik dan met de Ground, aangezien die over de buitenkant loopt ?

veel beter ook aangezien een vaste usb-plug vet irri is, want als je tegen de stick aanstoot breekt ie al weer af 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 16-01-2008 21:54 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 10:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

nou ja je hebt ook ground op pin. Ik weet niet of die aan elkaar mogen (ergo buitenkant overbodig is)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Ground aan de buitenkant (shield) is niet de signaal-ground maar is ter afscherming. Die ground mag alleen aangesloten te zijn aan de host kant, aan de device kant moet deze los hangen. Je kan die ground eventueel missen, wordt alleen wat storingsgevoeliger.

www.madwizard.org

• maarud
madwizard schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:12:
Ground aan de buitenkant (shield) is niet de signaal-ground maar is ter afscherming. Die ground mag alleen aangesloten te zijn aan de host kant, aan de device kant moet deze los hangen. Je kan die ground eventueel missen, wordt alleen wat storingsgevoeliger.
dus ik moet voor de volledigheid wel de 4 draadjes + de buitenkant hebben?
Zit ik toch weer aan zo'n plug :'(

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Als je een UTPkabel afknipt ben je er toch? Of sloop zo'n ding van een oud mainboard...

• maarud
RemcoDelft schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:16:
Als je een UTPkabel afknipt ben je er toch? Of sloop zo'n ding van een oud mainboard...
alleen mainboards hebben female en dit is male ;)

ik ga maar eens opzoek naar rotte usb-sticks waar ik ze vanaf kan halen
iemand doneren? O-) :P

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Als je een kabel opensloopt, zal je van buiten naar binnen eerst de plastic buitenmantel vinden, daarna een laagje geweven koperdraad (de afscherming = shield), eventueel nog een plastic binnenmantel en dan de 4 USB draadjes (D+, D-, Vcc en Gnd).
Een kabel blijft dus een heel goeie en nette oplossing.

Die plug van voti, daar kan je de pootjes van plooien, als je dat met beleid doet zal er niets misgaan.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon een defecte USBstick slopen, dat is ook SMD en toch ook met die mechanische clipjes. Of bij Voti bestellen in combinatie met nog wat zooi.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
maarud schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:24:
[...]

alleen mainboards hebben female en dit is male ;)

ik ga maar eens opzoek naar rotte usb-sticks waar ik ze vanaf kan halen
iemand doneren? O-) :P
Hmmm ... Fake USB sticks
Maar of je daar nou vrolijker van wordt ;)
Pagina: 1