Toon posts:

AAAAHHHHH Namezero

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een meel gehad van namezero waarin ze zeggen dat ik de banner heb weggehaald.

klopt ook :P maar nu is er een probleempje. Omdat ik de license agreements heb overtreden moet ik upgraden naar een member status.. kost me $24.95 dollar. :r daar heb ik dus geen zin in of ze kikken me van namezero af.. Enig ideetje wat ik ertegen kan doen? De banner heb ik enkele dagen eraf gehad omdat ik m'n site wou laten zien aan iemand met een eigen ICT bedrijf... Maar staat nu weer gewoon terug..

Ik vind dit dus effe een stukje minder :(
Greetz
ShockWave

Verwijderd

Gewoon niet reageren. :)

Verwijderd

namezero, namedemo of welke troep dan ook, het is allemaal :r

Verwijderd

je gewoon verweren, door te zeggen dat jij geen javascript hebt aanstaan en derhalve wel gewoon het bannertje ziet, ja moeten zij maar niet javascript aanzetten he, dan is het gewoon hun schuld ;)

Verwijderd

lijkt me toch erg simpel...
de voorwaarden waren bekend, je hebt het risico genomen en dat is helaas verkeerd uitgepakt.....

jammer,

gewoon een nieuw namezero account openen op de nam van je zus, haar email of iets dergelijks,

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 08:29
Wachten tot Namezero het domein weer vrij geeft en dan bij een ECHTE provider registreren >:)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 19:13

Tjark

DON'T PANIC

Op donderdag 15 februari 2001 15:37 schreef jurri@n het volgende:
Wachten tot Namezero het domein weer vrij geeft en dan bij een ECHTE provider registreren >:)
haha... das dus vette pech.... vrijgeven doen ze nl niet zo snel. Als je _echt_ gehecht bent aan een domein dan registreer je 'm zelf en dok je daar gewoon 25,- per jaar voor. Maar dan is het ook echt _jouw_ domein.

*insert signature here

Verwijderd

Ik kan maar geen domein registreren bij welke gratis provider ook.
Namezero kan niet, ik woon niet in US of canada. Namedemo ook niet, ik heb en wil geen creditcard gegevens over internet laten gaan.
En tot slot freehosting in mijn laatste desperate poging, maar die geven em maar niet vrij omdat ik eens www.aneurism.nl per ongeluk als zakelijk heb opgegeven en ze het niet willen veranderen.
Welke provider is goedkoop, kan ik een www.eigendomein.com/.nl bij reggen, geen creditcard gegevens bij nodig, liefst geen banner.

I would be ethernal gratefull

• ReseTTim
  • Laatst online: 07-05 12:06

ReseTTim

Chocolate addicted

kheb zo'n zelfde mail gehad voor 2 sites gvd.

ReseTTim.com en HCCdagen.net

en voor de hccdagen site had ik al op mijn How.to/hcc op 25 nov. zo'n 1106 pageviews.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Snik Snik, Ik ben m'n domein kwijt vanaf 2maart. Minder dus.. En dan nog een vraag. kunnen ze me de afgelopen tijd (3/4 jaar) laten betalen? Ik heb n.l. per ongeluk m'n echte gegevens doorgestuurd. :'(

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
mmm, dat lijkt me niet. Hun service is gratis en als ze er niet mee kunnen leven dat mensen een javascriptje gebruiken om de gvd lelijke :r banner weg te krijgen... dan kunnen ze em afsluiten zoals in jouw geval maar ik geloof er nix van dat ze je laten betalen want bij het upgraden komt meer kijken dan alleen het laten vervallen van de banner. Je gaat toch niet betalen voor iets wat je zelf hebt gemaakt...
Daarnaast vervalt het .com adres als je de het bannerframe killt en daar voor dat .com adres zou je nou juist moeten betalen.

Neuj, niet slim natuurlijk om je echte gegevens door te geven maar ik zou me niet druk maken over namezero...

/me Edge heeft ook een bannerloos adres bij namezero.
Dat zal ik dan ook wel kwijt zijn binnenkort :(

Verwijderd

ahh lotgenoten
Ik heb ook al zo'n stom mailte gekregen.
www.cyberax99.com is binnenkort dus niet meer :(
nou maar hopen dat ze mn andere adres met rust laten. (is ook zonder banner)

Verwijderd

Ik leef met jullie mee, ik heb ook zo'n stomme mail gehad. ;(

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 17:08 schreef HeinekenBier het volgende:
Ik leef met jullie mee, ik heb ook zo'n stomme mail gehad. ;(
o, welk domein dan ?? *D

Verwijderd

Lachuh :)

Tsja, jij krijgt gratis een domein, in ruil voor banners, logische deal toch?

Onee, dat geld voor nederlanders natuurlijk niet :Z

Dit had je kunnen zien aankomen, wil je een echte site, neem dan ook geen namezeroooo :r

Verwijderd

Registreer gewoon een naam bij dhs.org ofzo, die wijst rechtstreeks naar je ip adres en je hebt geen last van banners, je moet hem alleen ff toevoegen aan de search engines en klaar is kees.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Opzich is het vrij logisch, als ik zelf een service aanbied en iemand houd zich niet aan de regels kick ik hem d'r ook af of eis een bedrag. Eerlijk = eerlijk toch ?

Duss.

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Inderdaad
goedkoop is duurkoop :P

PS
hoelang duurt het voor zo'n bedrijf als namezero een domain vrijgeeft dan?

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je een domeinnaam wilt moet er voor betaald worden. Door jou of door een banner. Mocht je dat 'lame' vinden zet je homepetsj dan bij je provider op www.provider.nl/~users/graagveelhitsomdatdatkoelvoortovmijnvriendjesis/.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

mij het zelfde verhaal op aardappelvla.com

Maar wordt je domein ook weer vrijgegeven op 2 maart ofnie? want dan reg ik hem gewoon bij een andere Gratiz hoster

• afterburn
  • Laatst online: 07-05 19:37

afterburn

No more...

Waarom voor (g)een dubbeltje op de eerste rang proberen te zitten mensen??? Voor $25 per jaar + domain registration kosten (kan al voor $20 per jaar voor .com/.net.org) kan je al een volledige webhosting krijgen, zonder banner en andere advertentie troep. Dat is dus ca 100 piek per JAAR. Dat kan zelfs een arme student nog wel betalen.

(zie www.url.org voor domain reg., www.able-towers.com voor hosting)

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

ben ik nou de enige die niks heeft gehad? :) whohoo!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n mail gehad, gewoon niet op gereplyed ;)

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 16:54 schreef rabbit het volgende:
Ik heb ook zo'n mail gehad, gewoon niet op gereplyed ;)
nee daar schiet je mee op

• ReseTTim
  • Laatst online: 07-05 12:06

ReseTTim

Chocolate addicted

wat wil je dan doen???

ik heb iniedergeval geen zin om 100piek te betalen. want voor mij is het tot nu toe gewoon nog lekkerz kloten met websites maken.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• afterburn
  • Laatst online: 07-05 19:37

afterburn

No more...

Dat bedoel ik nou. Als je "gewoon nog lekkerz kloten met websites maken", doe dat dan lekker thuis, lokaal, op je pc. Maar als je dan zo'n cheapo figuur bent dat je te belazerd bent om 100 piek per jaar uit te geven zodat je alles kan doen wat je wilt, wees dan tenminste een vent en accepteer die reclame troep, ipv te gaan lopen huilen als je account geschrapt wordt als je de enigste manier waarop een free hosting service z'n apparatuur en uplink kan betalen probeert weg te halen. Dit soort mentaliteit is om te :r en daarbij verziek je het ook nog voor anderen. Jezus, waar hebben we het nou over? 8,50 per maand. Drink elk weekend 1 biertje minder, en je houdt nog geld over.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

iihihihi

Ik krijg altijd van Namezero dat soort meel.
ik heb
www.miky-mike.com
www.chat538.net
www.rijnsburg.net
www.dklink.com

en alleen www.miky-mike.com werkt nog

STELLETJE HONDEN ,maarja moet ik maar niet met banner killers spelen , en dacht je dat ik ga dokken NOPE dus
Pagina: 1