Toon posts:

Tablet-pc

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben eigenlijk op zoek naar een tablet-pc. Iet dat eenvoudig kan meegnomen worden en waar notities op 'geschreven' kunnen worden (touchpad dus). Ik ben zelf een vertegenwoordiger en zou mij graag een tablet-pc aanschaffen voor wanneer ik bij klanten ga. Op die manier kan ik gerust mee rondlopen op het bedrijf en een paar notities nemen. Aangezien het ook zal dienen als uitstraling voor het bedrijf moet het liefst ook iets mooi en design zijn en ongeveer even groot als een klassieke laptop (geen pda of iphone dus).
Prijs is gene issue.
Kan er iemand mij een aantal modellen tonen? Want ik geraak een beetje kwijt in de mogelijkheden.

Groeten,
Luc.

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
Welkom op Tweakers.net.
waar heb je zo al zelf gekeken?
heb je al gegoogled want de eerste link wijst gelijk naar ms tablet makers

hier zie je allerlei merken met tablet pc's en kan je zelf je favoriet uitkiezen want die beslissing kunnen wij niet voor je maken.

www.bigclan.co.uk

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lees even Het algemeen beleid #topicplaatsen

Wat minstens belangrijk is voor suggesties op je vraagstelling is de functionaliteit die je minimaal in je tablet-PC wil terugvinden. Ik kan zo een aantal modellen noemen maar meer dan "zet aan en schrijf" kunnen ze niet, snap je...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lijkt me duidelijk. Sowieso is dit een vraag over Complete Systemen & Laptops, niet over Overige Hardware.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.