Toon posts:

Fritzbox 7140 routing probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hello alle!!
wie kan mij helpen met het volgende:
Fritzbox 7140 met Conceptronics wireless webcam zijn niet te bereiken via internet (firewall uitgeschakeld), wel binnen het netwerk..., wie weet de oplossing??? Helpdesk van de Fritzbox beweert dat de box niet vanuit internet te benaderen valt...

Alvast dank voor welk antwoord dan ook!!

Verwijderd

Topicstarter
hoops.. verkeerde plaats gezet..
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:35:
Hello alle!!
Fritzbox 7140 met Conceptronics wireless webcam zijn niet te bereiken via internet (firewall uitgeschakeld), wel binnen het netwerk..., wie weet de oplossing??? Helpdesk van de Fritzbox beweert dat de box niet vanuit internet te benaderen valt...

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In de FB staat UPnP (info) standaard zo ingesteld dat programma's geen security settings kunnen veranderen/porten kunnen opengooien. Dit wordt vaak gebruikt door p2p programma's zoals LimeWire. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft? Staat geloof ik onder het tabje System in het menu :)

[ Voor 5% gewijzigd door RambOo op 16-01-2008 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Heb ik naar gekeken; het staat geactiveerd op port forwarding in het menu, maar het gekke is dat UPnP als niet geactiveerd staat in 'n ander menu..., ik krijg het er niet vanaf!! Het is 'n mooi apparaat die Fritzbox maar voor die functie is het echt niet duidelijk hoe je het voor elkaar moet krijgen....

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-02 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:35:
Hello alle!!

Had hetzelfde probleem en door gebruik te maken van een proxyserver kan ik wel via internet vanuit thuis naar de cam connecten.
Als het goed is kan iedereen van buiten jou netwerk wel bij de cam maar jijzelf vanuit je thuisnetwerk niet.