Beamer met muis en toetsenbord op ca. 15 meter hemelsbreed.

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stacey
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Hallo, op mijn werk willen we een beamer in een vergaderruimte plaatsen om machine's aan klanten te kunnen laten zien. Om de machine's te kunnen showen (SolidWorks2007) hebben we ook een toetsenbord en een muis nodig. Tevens moet de beamer op 3 systemen aangesloten kunnen worden zonder al te veel moeite. Wij denken aan een netwerk beamer met muis en toetsenbord ofzo. Bestaat zoiets dergelijks, of weer iemand een oplossing?

Groeten Stacey

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:03
KVM ? 8)

(kabels van 15m zijn te verkrijgen)

[ Voor 68% gewijzigd door powerboat op 16-01-2008 14:20 ]

• Stacey
Wat is KVM? En het probleem van kabel is dat we wel 20 tot 25 meter moeten. Hemelsbreed is het 15 meter voor draadloos bv.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
probeer eens 1 van de eerste 4 hits op google?

• Stacey
Sorry ;) KVM gevonden hoor, lijkt me ideaal! Maar zit nog een beetje met de kabellengte, moet er dan een versterker tussen? Als deze al bestaan...

• powerboat
Geen probleem, hieronder kun je ze t/m 30m vinden :z

en zoek voor een goed (elektronische KVM switch)

http://www.allekabels.nl/...KW42Kf1-pACFQpRMAodnRNEsw

[ Voor 14% gewijzigd door powerboat op 16-01-2008 15:02 ]

• Stacey
Ik wil hier nog even op terug komen. Is het niet wat om een computer in de vergaderruimte te plaatsen en via extern bureaublad te werken. Dan kan je met dat systeem inloggen op elk ander systeem en de controle hierover overnemen. Wie heeft hier ervaring mee i.v.m. snelheid. Het gaat om SolidWorks en om bestanden van gem. 100 MB.

Groeten

• powerboat
Hoi Stacy, ik ken solidworks niet maar als het valt binnen de categorie Autocad/3dstudio max/Photoshop dan lijkt me het niet zo slim. Rdesktop is nl. niet gemaakt voor zo'n doeleinde. Ondanks dat het alleen beeld overzendt.

daarbij als je toch een computer in elke ruimte zet dan kun je hem toch direct de bestanden benaderen via een netwerkshare en met min. 100mbit netwerk moet dit zeker geen probleem zijn

Dan heb je meteen de beste performance.

Ik zou zeggen check beide oplossing en kijk wat voor jullie het makkelijkste toepasbaar is.
Pagina: 1