[PSP] MicroSD naar Memorystick Pro Duo Adaptor

Pagina: 1
Acties:
  • 982 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27
Ik zag op een paar locaties (Gamefrex.com o.a) een adapter waarmee je een MicroSD kan omzetten naar een Memorystick Pro Duo.

Aangezien ik een aantal films geconverteerd heb met XVID4PSP voor op vakantie, wilde ik dit wel eens uitproberen aangezien de prijs van MS Pro Duo vrij hoog is :)

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik wil het wel proberen met een SDHC MicroSD kaartje maar ik weet niet of dat compatible is en of de speeds een beetje goed zijn. Kort gezegd, kan dit een beetje betrouwbaar in je PSP gestopt worden?

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Heb je er al eentje gekocht? En al uitgeprobeerd? Kan hij sd micro hc aan? Lijkt me ook wel erg handig voor in mijn mobiele telefoon w800. Kwam er eentje op ebay tegen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ttype=cross_promot_widget
maar die moet helemaaluit hong kong komen..

[ Voor 52% gewijzigd door LLEEDD op 11-02-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjanssen
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zo'n MicroSD->MS Pro Duo adapter... maar in mijn PSP wil hij niet al te veel doen.
In mijn cardreader werkt hij wel naar behoren in een shared SD/MS slot. Ik heb hem nog niet in de MS reader van mijn laptop kunnen testen, die heeft full-size MS (niet pro) nodig, en ik heb geen adapter bij de hand.