Problemen met utorrent en glasvezel concepts ict

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ubergaga
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-02-2021
Ik heb sinds kort een glasvezel verbinding van Concepts ICT van 20/20 mbit. Nu draait er achter een Linksys wrt54GL ( met de laatste officiele firmware) een webserver die ook bittorent draait. Alees werkt prima totdat de bittorent client na enige tijd de hele verbinding dichtknijpt. Ik heb het aantal verbindingen in de client op 100max ingesteld maar dit helpt ook niet. Heb ook het upload en download op 5mbit gezet maar hij blijft het gewoon dichtknijpen. Iemand enige ervaring hiermee. Ik heb hiervoor altijd dc++ op een 20 mbit adsl gedraaid en dat werkte prima. Heb ook hierop dc++ tijdelijk gedraaid en dat heeft ook prima gewerkt . Het probleem is dus volgens mij het aantal verbindingen die de torrent client maakt.

Alle suggesties zijn welkom ! :?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:05

Wish

ingwell

Weet je zeker dat het aan de torrentclient ligt en niet bijvoorbeeld aan het verschil in policy (en capping) van de ADSL leverancier vs. de glasvezelboer?

No drama

• ubergaga
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-02-2021
Nou ik kan nergens online hun fair use policy vinden....vreemd.Ik zal vanavond nog even kijken door mn papieren maar kan me niet herrineren dat ik iets van hun over de fair use heb gekregen. Ik probeer ook nog even hun helpdesk die zijn over het algemeen heel goed bereikbaar. LIjkt me toch vreemd als ze opeens mijn lijn dichtgooien als ik een torrent client aan zet. :(