Windows Vista Installatie: Kan map windows niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om Windows Vista 64 bit Ultimate te installeren. Alles gaat goed, kopieren van bestanden lukt prima, maar zodra hij op 100% uitpakken staat geeft hij ineens de error "kan de map windows niet vinden" waarna hij opnieuw opstart en je overnieuw kunt beginnen. Erg vreemd, gezien ik in een eerder stadium Vista heb geinstalleerd met dezelfde hardware en dezelfde DVD. Waar kan dit aan liggen? Heb de zoekfunctie en google gebruikt maar ben niet veel wijzer geworden, als ik ergens overheen heb gelezen mijn excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:33
Kan dat je cd stuk is gegaan na de vorige installatie of dat 1 en ander niet lekker zit op je hardeschijf. Formateer je schijf eens compleet en verwijder de partitie voordat je opnieuw begint met de installatie.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is een clean install, alles geformateerd. schijf lijkt ook in orde. kan goed zijn dat het misschien de bootcd is. ik ga straks een andere cd proberen om te kijken of dit invloed heeft, dan post ik mijn bevindingen hier wel. ben dit probleem nog niet op andere fora tegengekomen namelijk.