Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag van "evt. nieuwe" werkgever over huidige salaris

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De markt is weer mooi voor hoogopgeleide ICT'ers met en zonder werkervaring. CV op internet en hop naar je nieuwe job.

Allemaal mooi.

Nu vragen ze tijdens gespreken wat ik verdien. Ik verdien naar mijn mening veel te weinig en wil hier eigenlijk niets over zeggen. Ik heb op zicht niet te verbergen maar zit niet op een aanbieding te wachten van 200 eurie meer...

Hoe gaan jullie mee om? Noemen jullie de hoogte van het salaris dat je nu verdient?

Verwijderd

Ik laat het altijd in het midden. Vraag wat ze je kunnen bieden en zeg dat je geen openheid geeft over je salaris? Als ze horen dat je bedrag X verdient zullen ze natuurlijk nooit 500 euro er boven gaan zitten.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Daar zat ik ook over te twijfelen.. ik zou gewoon aangeven op zo'n vraag:
Nieuwe baas: "En wat verdien je nu?"
Ik: "Niet genoeg, doe maar een bod"

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Idd, ik heb ook nooit aan gegeven wat ik op het moment verdien.

Werkgever: Wat verdien je nu?
Ik: Ik zou graag x verdienen
Werkgever: Maar wat verdien je nu?
Ik: Dat is toch niet interessant? Het gaat er om wat ik hier zou willen verdienen en wat jullie willen betalen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als ze een bedrag willen weten wat ik nu verdien dan gooi ik er makkelijk 10% bovenop. :/ Onder het motto: wil iemand me hebben dan zal hij moeten betalen om mijn huidige zekerheid op te geven.

Zoals je zegt: voor een paar honderd euro extra ga ik niet van baan wisselen.
Toevallig ook een uitnodiging van een recruiter gekregen om eens langs te komen. Eens zien wat hij me kan bieden

[ Voor 21% gewijzigd door Maasluip op 16-01-2008 10:43 ]

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Ik ga per maart beginnen bij mijn nieuwe werkgever en tijdens het sollicitatie gesprek heb ik verteld wat ik nu verdien.

En op de vraag van hoeveel wil je gaan verdienen?

Was mijn antwoord: minimaal wat ik dus nu verdien.

Aan de hand daarvan is men zelf iets omhoog gegaan. (niet teveel omdat ik ook cursussen mag volgen op de kosten van mijn nieuwe werkgever).

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 13:20

RagaBaSH

Huttenbouwer

als je bij een klein bedrijf werkt, of je kent de mensen van de salarisadministratie goed kan je altijd even vragen of ze voor jou een "licht opgehoogd" salaris-statement willen afdrukken. Ik ken meerdere mensen die uit een slechtbetalende baan zijn vertrokken met een dergelijke print op zak.

Daarnaast maakt het imo niet uit wat je momenteel verdient, tenzij het is om te bepalen op welke trap van een schaal je komt te staan... Eerst maar eens vragen wat de basisaanbieding is voor iemand in de positie waar je naar solliciteerd... Dan kan je altijd nog gaan handjeklappen over een of twee tredes omhoog.

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Verwijderd

Liegen bij je sollicitatieproces is reden voor direct ontslag. Dus of wees een vent en zeg dat je niet wilt zeggen wat je nu verdient, of vertel de waarheid. Medewerkers van salarisadministratie die op verzoek vervalsde loonstrookjes uitdraaien zouden ook direct ontslagen moeten worden (en in feite worden vervolgd voor valsheid in geschrifte)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Toen ik van school kwam heb ik de eerste vaste werkgever die mij voor vast overnam van de detachering zelf een bod laten doen. Hierop ben ik gaan rekenen en vergelijken en heb ik in mijn ogen zelf een reeël salaris berekend. Hier heb ik een onderhandelings marge op gedaan en de nieuwe werkgever voorgelegd, Uitiendelijk kwamen we toen ongeveer op het bedrag wat ik berekend had.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel zo dat als je verteld wat je huidige salaris is dat je meteen je eigen glazen ingooid...je onderhandelings positie is weg...want dan gaan ze altijd iets boven je huidge salaris zitten...of ben ik nou gek

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:48

ralpje

Deugpopje

Mijn werkgever vraagt (als een kandidaat aangeomen wordt) om een kopie van een salarisstrook. Daar staan alle relevante gegevens voor onze administratie op zoals geboortedatum, sofinummer, verzekering, etc. En hij weet gelijk of iemand de waarheid sprak toen hij zijn salaris opgaf :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:56:
Het is wel zo dat als je verteld wat je huidige salaris is dat je meteen je eigen glazen ingooid...je onderhandelings positie is weg...want dan gaan ze altijd iets boven je huidge salaris zitten...of ben ik nou gek
Nee je bent niet gek maar je hebt het ook niet goed. Er is ook nog zoiets als krapte op de arbeidsmarkt en meerdere ijzers in het vuur leggen. Een bedrijf weet precies wat ze je kunnen bieden.

Ik weet niet wat ik zou doen. Ik vind het in elk geval geen relevante vraag voor een gesprek. Ik vraag er zelf weleens naar in een gesprek overigens, maar meer om te kijken of wij wel ruimte hebben om een fatsoenlijk bod te doen. Soms verdienen mensen namelijk al belachelijk hoog op een functie en dan kan ik wel gesprekken voeren, maar dan heeft dat geen zin.

Draai de vraag anders om. Zeg dat je dat liever niet zegt en vraag of zij een indicatie kunnen geven van wat je zou gaan verdienen (zoals "de schaal loopt van 26k tot 35k incl vakantiegeld" oid). Dan kan je aangeven of je het ziet zitten om door te gaan in de procedure.

Ik denk namelijk niet dat veel bedrijven je salaris willen weten om er maar lekker zo laag mogelijk overheen te gaan. je huidige salaris zegt ook niet veel over wat je kan en wat je waard bent. laat dat dus gewoon achterwege.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 07:22

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

ralpje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:00:
Mijn werkgever vraagt (als een kandidaat aangeomen wordt) om een kopie van een salarisstrook. Daar staan alle relevante gegevens voor onze administratie op zoals geboortedatum, sofinummer, verzekering, etc. En hij weet gelijk of iemand de waarheid sprak toen hij zijn salaris opgaf :)
Zou gewoon m'n paspoort geven, staat ook gewoon alles in wat een werkgever nodig heeft 8)

Inside everyone there's a nut

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

PeaNutsss schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:10:
[...]

Zou gewoon m'n paspoort geven, staat ook gewoon alles in wat een werkgever nodig heeft 8)
Ja inderdaad. Of wel een kopie salarisstrook maar dan met prive gegevens met een dikke marker doorgestreept (en dan daar weer een kopie van, zodat je ook niet de drukinkt door de marker ziet :P).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afhankelijk van hoe duidelijk de nieuwe functie is (dus, welke werkzaamheden, welke doorgroei etc), vraag ik rustig 20 tot 30% bovenop mijn oude salaris. Hoe onduidelijker de functie, hoe groter de kans dat jij en je nieuwe werkgever misschien binnenkort weer uit elkaar gaan en hoe hoger ik dus inzet om mogelijke "verliezen" te compenseren.

Niet dat ik bakken met geld verdien ofzo maar zoals topicstarter aangeef ga ik niet in de marge zitten rekenen voor 100 of 200 Euro verhoging bij een andere baas. Kan ik net zo goed het jaar bij mijn huidige baas uitzitten en het dubbele aftikken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:29:
De markt is weer mooi voor hoogopgeleide ICT'ers met en zonder werkervaring. CV op internet en hop naar je nieuwe job.

Allemaal mooi.

Nu vragen ze tijdens gespreken wat ik verdien. Ik verdien naar mijn mening veel te weinig en wil hier eigenlijk niets over zeggen. Ik heb op zicht niet te verbergen maar zit niet op een aanbieding te wachten van 200 eurie meer...

Hoe gaan jullie mee om? Noemen jullie de hoogte van het salaris dat je nu verdient?
Waarom zou je liegen?

- "Hoeveel verdien je in je huidige functie?"
- "Bedrag x, en dat is ook een van de belangrijkste redenen om te vertrekken, daar kom ik echt de komende jaren niet van rond"
- "Oh en hoeveel zou je dan willen verdienen?"

En klaar is Klara.

Professionele website nodig?

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
curry684 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Waarom zou je liegen?

- "Hoeveel verdien je in je huidige functie?"
- "Bedrag x, en dat is ook een van de belangrijkste redenen om te vertrekken, daar kom ik echt de komende jaren niet van rond"
- "Oh en hoeveel zou je dan willen verdienen?"

En klaar is Klara.
Ik zou er zeker niet voor liegen. Ze mogen best weten dat ik minder verdien dan dat ik bij de nieuwe werkgever zou willen verdienen.

Ik vind alleen dat mijn oude Salaris geen factor in de onderhandelingen moet zijn. Ik vind mezelf een bepaald bedrag waard en de werkgever heeft een bepaald bedrag voor mij over. Met die 2 factoren zullen we een compromis moeten sluiten of anders niet met elkaar in zee gaan.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• curry684

curry684

Mjah als jij je daarop star wil opstellen lijkt me dat eerder een probleem voor jou dan voor mij :)

Ik vraag ook altijd wat sollicitanten op het moment verdienen, omdat dat (en het omringende antwoord) een goede leidraad is van wat ze willen cq. moeten krijgen. Als ik je op basis daarvan al na gesprek 1 kan afsluiten voordat we er pas bij de salarisonderhandelingen achterkomen hebben we allebei veel tijd bespaard.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
curry684 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:45:
Mjah als jij je daarop star wil opstellen lijkt me dat eerder een probleem voor jou dan voor mij :)

Ik vraag ook altijd wat sollicitanten op het moment verdienen, omdat dat (en het omringende antwoord) een goede leidraad is van wat ze willen cq. moeten krijgen. Als ik je op basis daarvan al na gesprek 1 kan afsluiten voordat we er pas bij de salarisonderhandelingen achterkomen hebben we allebei veel tijd bespaard.
O ik zal me niet star opstellen hoor. Maar in eerste instantie zal ik er niet op in gaan. Ik wil best een indicatie geven van wat ik wil verdienen. Daar kan een toekomstige werkgever ook al aan bepalen of het zin heeft om door te onderhandelen. Bij mijn vorige baas had ik ook een indicatie gegeven en die gaf meteen aan dat het wat aan de hoge kant was en of er nog ruimte in zat. Uiteindelijk zijn we er gewoon uit gekomen.

Mischien werd ik wel enorm onder/over betaald bij mijn vorige baas. Dat is dan toch geen goede basis voor een nieuw salaris? Een salaris moet gebaseerd zijn op marktwaarde imho.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rwb schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:54:
[...]Mischien werd ik wel enorm onder/over betaald bij mijn vorige baas. Dat is dan toch geen goede basis voor een nieuw salaris? Een salaris moet gebaseerd zijn op marktwaarde imho.
Eens mits je zelf goed kan inschatten wat je marktwaarde is. Ik ken zat mensen die bedrag X willen verdienen maar nog niet eens voor de heft van dat bedrag aan inzet/kennis tonen. Gelukkig hebben we Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 6) nog voor dit soort schattingen. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
MAX3400 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:58:
[...]

Eens mits je zelf goed kan inschatten wat je marktwaarde is. Ik ken zat mensen die bedrag X willen verdienen maar nog niet eens voor de heft van dat bedrag aan inzet/kennis tonen. Gelukkig hebben we Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 6) nog voor dit soort schattingen. ;)
Ja maar dat is aan zowel de werkgever als de werknemer. Als het beeld van de twee niet overeenkomt dan kom je niet tot een deal.

Mischien hebben beide wel een enorm scheef beeld, zolang het maar overeenkomt

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maar zoals eerder gezegd: voor een beetje salarisverhoging ga ik geen nieuwe baan aan. Misschien dat mijn huidige salaris echt mijn top is, maar dat betekent niet dat ik een nieuwe baan voor 100 euro per maand meer accepteer.
Met respect voor de werkgevers, op dit moment en in deze situatie hangt mijn salaris meer af van wat ik verwacht te krijgen dan wat de markt vindt dat ik moet krijgen. Als ik nu werkloos zou zijn dan zal het eerder andersom zijn ;)

Signatures zijn voor boomers.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

curry684 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:45:

Ik vraag het ook, maar ik vind het geen goede leidraad van wat ze willen of moeten krijgen. Vaak krijg je gewoon antwoord. Soms lullen mensen er omheen (je hebt er altijd wat aan, al was het maar om te kijken hoe mensen op zo'n vraag reageren ;)). Ik kan het best respecteren als iemand dat niet wil zeggen.

Ik ben het er dus niet mee eens.

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 22:52
Ik zou het op zeker niet prijsgeven. Je moet een bod voor mij doen op basis van wat je mij waard vind.
Ben er nu al 2 keer mee gepiepeld, en dat doe ik geen 3e keer :)

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 12:41
Tja, dit zal wel meer specifiek voor de private markt gelden. In gemeenteland (en wellicht andere (smei-)overheden) weet men vrij goed in te schatten in welke schaal je zit in je huidige funtie. Op basis van je leeftijd/jaren ervaring/opleiding kunnen ze vervolgens een vrij nauwkeurige inschatting maken van je huidige salaris.

Eén van de nadelen van het vaste schalensysteem.

Als ik vrij mag onderhandelen over mijn salaris dan zal ik eerlijk en direct vertellen dat ik mijn huidige salaris niet relevant vind voor de sollicitatie. Mocht de potentiële werkgever vervolgens aan kunnen geven waarom dat wel zo is dan kan ik het altijd nog in overweging nemen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik kreeg bij een procedure een bod wat ietsje boven het salaris lag wat ik toen verdiende. Maar dat salaris kreeg ik dan ook naast 39 vakantiedagen, een 13e maand, volledig premievrij pensioen, etcetera. Bij het andere bod zat dan ook geen 13e maand en de min of meer standaard 25 dagen.

Moeilijk moeilijk moeilijk, en lastig doen. "We hebben nooit zulke verschillen gezien", dat soort werk. Tja, jammer dan, ik neem alles in de berekening mee.

Een paar dagen later elders een aanbieding aangenomen. Pay peanuts, get monkeys, en men betaalt graag met een zakje pinda's. Niet iedere techneut is voor een appel en een ei te vangen denk ik dan.

edit: Ik zou er niet op ingaan, maar vragen om een bod. En als ze dan zeggen "Ja, we willen afstemmen...", je kent het gelul wel, dan zeg je niet wat je verdient, maar dan ga je in op wat je in gedachten had daar te gaan verdienen (plus de dikke onderhandelingsmarge).

[ Voor 17% gewijzigd door Hillie op 16-01-2008 12:59 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14

SeatRider

Hips don't lie

curry684 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:19:
Waarmee je dus een verkeerd signaal afgeeft, namelijk dat geld de balangrijkste motivator is, en dingen als carrieremogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling, sfeer, reistijd etc ondergeschikt zijn.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• curry684

curry684

Het was maar een voorbeeld, ik heb als werkgever nog wel slechtere gehoord hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ow welke heb je gehoord dan :-)

Hoef ik die in ieder geval niet te proberen :-D

• curry684

curry684

Denk mensen die vragen stellen over leaseauto's en dan een bepaalde blik trekken als je in nette bewoordingen duidelijk maakt dat ze die als startend intern developer met vaste werkplek in hun hol kunnen steken ;)

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Lijkt me er van af te hangen of de werkgever zelf ook cijfers noemt. Als die in de advertentie een "marktconform" salaris biedt, dan verdien ik "marktconform en elk jaar een dikke bonus".

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Misschien een dooddoener hoor, maar sinds wanneer is salaris het belangrijkste tijdens zo'n gesprek? Ik hecht minstens net zoveel waarde aan de secundaire voorwaarden.

Leuk dat ik x bedrag meer verdien, maar als ik dat er aan de andere kant net zo hard weer verlies, wat levert je dat per saldo op.

En daarnaast zou ik gewoon eerlijk zijn. Ik verdien x en zou graag rond x willen verdienen.

Verwijderd

Swa-baldie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:29:
Misschien een dooddoener hoor, maar sinds wanneer is salaris het belangrijkste tijdens zo'n gesprek? Ik hecht minstens net zoveel waarde aan de secundaire voorwaarden.

Leuk dat ik x bedrag meer verdien, maar als ik dat er aan de andere kant net zo hard weer verlies, wat levert je dat per saldo op.

En daarnaast zou ik gewoon eerlijk zijn. Ik verdien x en zou graag rond x willen verdienen.
Helemaal mee eens, het gaat het ook om of je jezelf kan ontwikkelen. Dan ontwikkelt het salaris wel met je mee zeg maar :-).

En de gezegde zeg het al: Eerlijk zijn duurt het langst!!!

Verwijderd

Ik zit in het zelfde schuitje.

Zat laatst bij een gesprek en vroegen ze ook wat mijn huidige salaris was.
Ik zei dat die markt conform was naar mijn functie.
Hun vroegen daarop weer. Hoe hoog is dat dan? want wij hebben een max bedrag in ons hoofd en als jij al daar boven zit heeft het weinig zin om nu nog door te praten.

Ik "hmmm" wat nu :). Toen heb ik het toch maar gegeven.
Toen vroegen ze wat ik zou willen verdienen.
Toen ben ik er 500 euro boven gaan zitten en naderhand ben ik uitgenodigd voor de 2e ronde gesprekken die vanmiddag plaats vinden dus ik ben benieuwd.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:47:
Ik zit in het zelfde schuitje.

Zat laatst bij een gesprek en vroegen ze ook wat mijn huidige salaris was.
Ik zei dat die markt conform was naar mijn functie.
Hun vroegen daarop weer. Hoe hoog is dat dan? want wij hebben een max bedrag in ons hoofd en als jij al daar boven zit heeft het weinig zin om nu nog door te praten.

Ik "hmmm" wat nu :). Toen heb ik het toch maar gegeven.
Toen vroegen ze wat ik zou willen verdienen.
Toen ben ik er 500 euro boven gaan zitten en naderhand ben ik uitgenodigd voor de 2e ronde gesprekken die vanmiddag plaats vinden dus ik ben benieuwd.
Op zich geen ramp als je je huidige salaris verteld, maar als je gewoon antwoord: "Ik wil graag x verdienen" op de vraag "Hoeveel verdien je nu", dan weten ze ook al of ze met je verder willen of niet.

Hun zijn tenslotte ook niet zo open dat ze vertellen wat het maximale bedrag is wat ze voor je over hebben. Openheid moet niet van 1 kant komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Woy op 21-01-2008 09:25 ]

Verwijderd

RWB,

Dit hebben ze wel gedaan. in de vacature stond al het minimum en het maximum van de schaal waar je in komt.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:23:
RWB,

Dit hebben ze wel gedaan. in de vacature stond al het minimum en het maximum van de schaal waar je in komt.
Ok dan hebben hun idd ook open kaart gespeeld ( Al zullen ze je denk niet zo snel boven in de schaal aannemen, aangezien je dan niet meer kan groeien in je huidige functie ).

Maar ik blijf bij mijn mening dat het voor beide alleen interessant is wat de een wil betalen en wat de ander wil verdienen.

Mischien verdien je op het moment wel meer, maar ben je bereid een stap terug te doen voor een betere werkomgeving/secundaire arbeidsvoorwaarde/minder reistijd/etc..

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan kan je toch antwoorden met: "Ik heb de schaal gezien en ik kan me daar goed in vinden".

Wat je nu gedaan hebt is gewoon liegen. Ik zou dat niet waarderen als werkgever.

Verwijderd

JvS schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:08:
Dan kan je toch antwoorden met: "Ik heb de schaal gezien en ik kan me daar goed in vinden".

Wat je nu gedaan hebt is gewoon liegen. Ik zou dat niet waarderen als werkgever.
ik heb niet gelogen.
ik heb mijn huidig salaris vertelt en toen ze vroegen wat ik wilde verdienen heb ik er 500 bij gedaan bij wat ik nu verdien. en dat viel nog binnen hun salaris schaal die bekend was.

dus ik zie geen probleem.
Pagina: 1