Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
PQ1
LL1
KQ2
Black Couldron
en natuurlijk de de Quest for glory SAGA met name Heroes Quest!!!
LL1
KQ2
Black Couldron
en natuurlijk de de Quest for glory SAGA met name Heroes Quest!!!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De Leisure Suit Larry serie natuurlijk!!!!
Police Quest 3 denk ik...
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
ze hebben ooit een pinball game uitgebracht.. ben alleen de naam ff kwijt.. dit vond ik echt een vet spel
PQ 1 en 2, en niet te vergeten Robin Hood, misschien vonnik dat wel de beste.
edit
was ik toch bijna deze vergeten
Jones in the Fastlane
edit
was ik toch bijna deze vergeten
Jones in the Fastlane
De Larry serie, Black Cauldron, Space Quest serie, Was Ultimate Soccer Manager ook niet van Sierra
Ultima Soccer Manager was volgens mij oorspronkelijk niet van Sierra, maar door allemaal fusies en overnames konden ze het spel wel opnieuwe uitbrengen met het Sierra logo erop. Ik weet niet of het helemaal waar is.Op donderdag 15 februari 2001 15:50 schreef Masterdam het volgende:
De Larry serie, Black Cauldron, Space Quest serie, Was Ultimate Soccer Manager ook niet van Sierra
Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Verwijderd
Police Quest 1, jezus wat heb ik dat toch met genot gespeeld
. Het was een openbaring... Ik zie mezelf nog zitten achter mijn Tandy 1000 EX met 16 kleuren, uren spelend met dat blokkerige agentje.
Gabriel Knigt: The beast within
King's Quest 7
LS Larry
Phantasmagoria vond ik ook kewl, maar ik durfde hem niet uit te spelen toen ik achterna werd gezeten door die geest:D
Ik was er ook zat van om 50 keer je hoofd in tweeen te zien breken:)
King's Quest 7
LS Larry
Phantasmagoria vond ik ook kewl, maar ik durfde hem niet uit te spelen toen ik achterna werd gezeten door die geest:D
Ik was er ook zat van om 50 keer je hoofd in tweeen te zien breken:)
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Gabriel Knight 1
is een adventure, moet er van houden, maar wel de aller beste adventure die ooit gemaakt is !!!
is een adventure, moet er van houden, maar wel de aller beste adventure die ooit gemaakt is !!!
Hero Quest 1 & 3
Kings Quest serie
Eerste paar delen space quest en larry.
Ik mis deze stijl van adventures eigenlijk een beetje.....Sinds de muis is uitgevonden is typen geloof ik "not done". Lang leve MUD and alike.
Kings Quest serie
Eerste paar delen space quest en larry.
Ik mis deze stijl van adventures eigenlijk een beetje.....Sinds de muis is uitgevonden is typen geloof ik "not done". Lang leve MUD and alike.
How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.
HUNTER HUNTED
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Pagina: 1