Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144864

Topicstarter
Zonet een nieuwe computer aangeschaft met alles erop en eraan, ook een nieuwe windows versie de business edition. Nu ik speel graag eens fifa 08, dus dacht ik de mijn bestanden over te plaatsen op mijn nieuwe computer. Maar ik vind nergens de mappen Profiles of Manager terug op mijn computer zodat ik mijn oude bestanden daarin kan plakken.

Ik heb in fifa 08 al een profiles en manager accounts aangemaakt zodat ik ze op die manier eventueel kan terugvinden.

Zijn er nog mensen met die probleem of weet iemand waar ze staan?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ook niet bij Mijn Documenten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neen daar had ik eerst gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245781

al eens gaan kijken bij AppData? heb laatst voor brothers in arms ook heel lang moeten zoeken, toen stond het daar.

C:\Users\naam\AppData\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-05 18:45

ThunderNet

Flits!

AppData is idd de directory waarin applicaties dit soort data zouden moeten bewaren :) (volgens de richtlijnen that is)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neen zelfs daar niets in te vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Misschien ff de zoekfunctie op je pc gebruiken en zoeken naar de mappen Profiles en Manager?

[ Voor 42% gewijzigd door jwkempeneers op 16-01-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SGD -> SPV. We hebben een heel forum voor gamegerelateerde techvragen ;)

Start het spel eens, sluit af en zoek waar de account-bestanden terecht zijn gekomen. Let natuurlijk wel op dat je ook verborgen en systeembestanden ziet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1