[apple.com] afspelen keynote 2008 lukt niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds vannacht staat de keynote speech van Steve Jobs op de site van www.apple.com. Je zou 'm daar kunnen bekijken.

Maar dat lijkt niet te werken. Als ik 'm op mijn macbookje in zowel safari als firefox aanklik start quicktime wel op maar het enige dat in beeld komt is een bewegend balkje en ook na meerdere minuten gebeurt er niets. Ook op een windows pc werkt het niet; daar krijg ik zelfs een foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden :'(

Het ligt niet aan mijn internetverbinding want die is met 20mbit snel zat. Ook bij de vorige keynote van 2007 had ik dit probleem. Uiteindelijk werd deze keynote ook via de itunesstore beschikbaar gesteld maar ik wil 'm zo graag zien. Wie heeft hiervoor de oplossing? of kan bevestigen dat hij/zij de keynote vanaf deze link wel kan bekijken??

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb ook nog nooit een Keynote kunnen bekijken, zowel op mijn MacBook als iMac niet, zowel onder Tiger als Leopard niet. Heb het maar opgegeven om zo ooit een keynote te kunnen zien, maar maf is het wel. Zelfs maanden na de keynote als drukte geen issue meer kan zijn deed 'ie het niet.

• Co85
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
jullie moeten even een instelling in Quicktime veranderen.

Start Quicktime, en klik onder Quicktime boven aan op Quicktime voorkeuren en niet alleen voorkeuren. Ga naar tabblad geavanceerd, en kies dan vervolgens bij transportconfiguratie aangepast. Stel deze in op HTTP, en poort 80.
Voila, veel plezier met jullie keynote!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Co85 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:43:

Start Quicktime, en klik onder Quicktime boven aan op Quicktime voorkeuren en niet alleen voorkeuren. Ga naar tabblad geavanceerd, en kies dan vervolgens bij transportconfiguratie aangepast. Stel deze in op HTTP, en poort 80.
Nondeju. Bedankt voor de tip, maar daar heb ik toch geen Mac voor gekocht?

• Co85
Servor schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Nondeju. Bedankt voor de tip, maar daar heb ik toch geen Mac voor gekocht?
ja, inderdaad een beetje wazig..... Maargoed, nobody's perfect :+

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:15
Ik heb altijd Keynotes kunnen bekijken, zowel op m'n Windows laptop..als gisteren op m'n iMac!
Nooits iets in hoeven te stellen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Co85
Rivanov schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:31:
Ik heb altijd Keynotes kunnen bekijken, zowel op m'n Windows laptop..als gisteren op m'n iMac!
Nooits iets in hoeven te stellen.
Heeft te maken met hoe je router/modem ingesteld is.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:15
Plug&Play instellingen! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
K wil hem downloaden zodat ik hem op mijn iPhone kan bekijken en showen aan iedereen :D

iemand een idee hoe?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• sjempie
  • Niet online

Tnx Remco, ik ga het vanavond gelijk proberen, maar blijft toch een beetje vaag dat ik met een standaard ingerichte installatie van leopard niet zonder het aanpassen van instellingen de keynote kan bekijken. Ik zal niet meer zeuren :*) en vanavond ff testen!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
whitehouse schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:25:
K wil hem downloaden zodat ik hem op mijn iPhone kan bekijken en showen aan iedereen :D

iemand een idee hoe?
waarschijnlijk moet je nog even wachten totdat ie op itunes verschijnt, daar staat die van vorig jaar nog wel namelijk. Dan kun je hm gewoon via de podcast downloaden...

• sjempie
  • Niet online
Onder leopard lukt het nog steeds niet om de kynote op te starten, hij lijkt de aanpassing van de transportinstellingen niet te willen opslaan. Ook het toevoegen van de UDP-poort in mijn firewall die door quicktime wordt gebruikt werkt niet.

Dan toch maar weer naar windows XP waar het wel lukt. Maar ik wil de movie graag opslaan dus met quicktime pro zou het opslaan moeten kunnen maar als ik de keynote probeer op te slaan wordt het bestand niet groter dan 1,29 kb....??

is het misschien gewoon niet mogelijk om de keynote op te slaan zoals deze door Apple op hun website is gezet?

wie kan mij helpen? :?

Verwijderd

Plak deze url gewoon in quicktime, lange url

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 16-01-2008 19:54 ]

• sjempie
  • Niet online
tnx, dat lukt, in zoverre dat de keynote begint af te spelen, maar het gebeurt dan nog steeds dat wanneer ik de keynote wil opslaan dat het bestand nog steeds maar 1,29 kb groot wordt. zou er een andere optie zijn om vanuit jouw link of de apple site de keynote op te slaan?

alvast dank

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 16-01-2008 19:54 ]

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

whitehouse schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:25:
Niet om de spelbreker willen te spelen, maar bij het begin van de keynote (op de Apple site) staat dat je geen - ongeautoriseerde - kopieën mag maken van de media...

• sjempie
  • Niet online
Tnx mate!! dit was de oplossing waar ik naar zocht! en het werkt, nu nog even exporteren naar Iphoneformaat en op mijn iphone zetten!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

sjempie schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:45:
[...]

Tnx mate!! dit was de oplossing waar ik naar zocht! en het werkt, nu nog even exporteren naar Iphoneformaat en op mijn iphone zetten!
Het is al iPhone formaat ;)
http://events.apple.com.edgesuite.net/f27853y2/iphone/972345688g_1_ip.mp4

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024

Thx, dat werkte :D (op windows bij mij)

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-02 16:08
Yes. Hier had ik wat aan (Oplossing HTTP op Port 80 zetten) Eindelijk kan ik ook eens die dingen bekijken, na jaren lang naar dit schermpje hebben zitten staren:
;)
Afbeeldingslocatie: http://www.foto-uploaden.nl/upload/7e275b8a112db84bc3bb4bacf6c8bc22.png
En nu de iPhone OS 3.0 Preview bekijken :P

[ Voor 40% gewijzigd door autoreverse op 18-03-2009 09:22 ]

Pagina: 1