Pool/Poule Software gezocht...

Pagina: 1
Acties:
  • 7.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 23:43
Hallo mensen,

ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik ben echt dringend op zoek naar het volgende:

Ik moet binnenkort namelijk een best groot toernooi organiseren (64 teams/deelnemers) en ik zoek een programma die mij daarbij kan helpen, (geen EXCEL Sheets want die heb ik al) dus een proggie die de automatische groepsindeling (loting) kan verwerken de verwerking van speelschema voor de teams en eventueel de knock-out fase.
Ik heb 1 programma gevonden, echter is deze beetje omslachtig en tot overmaat van ramp volledig in het Frans!

Hier is het franse programma wat ik heb, zodat men ongeveer begrijpt wat ik bedoel.
http://www.zshare.net/download/6551895047e674/

Maar goed ik weet niet of iemand hier het heeft of weet welk programma ik hiervoor kan gebruiken.

Alvast bedankt!

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:21

St@m

@ Your Service

Hier ben ik ook een tijdje naar opzoek geweest.. zit in de Toernooi Commissie van de plaatselijke voetbalclub, en het toernooi seizoen komt er weer aan.
Nu werken we ook met Excel sheets, maar dat is niet echt heel fijn..

80 teams, verdeeld over 10 poules, met automatische veldindeling en scheidsrechter toewijzing... volgens mij is zoiets er helaas niet.. Nu moet alles uit het hoofdje berekend worden en met het handje ingevuld worden (dat kan wel dmv formules in Excel, weet ik wel, maar het opzetten van het toernooi kost zo ongelovelijk veel tijd op die manier)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
St@m schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:23:
Hier ben ik ook een tijdje naar opzoek geweest.. zit in de Toernooi Commissie van de plaatselijke voetbalclub, en het toernooi seizoen komt er weer aan.
Nu werken we ook met Excel sheets, maar dat is niet echt heel fijn..

80 teams, verdeeld over 10 poules, met automatische veldindeling en scheidsrechter toewijzing... volgens mij is zoiets er helaas niet.. Nu moet alles uit het hoofdje berekend worden en met het handje ingevuld worden (dat kan wel dmv formules in Excel, weet ik wel, maar het opzetten van het toernooi kost zo ongelovelijk veel tijd op die manier)
Idd, het kost echt veel tijd. Nu komt dat Franse programma nog aardig in de buurt maar heb niet echt een ander programma kunnen vinden in een begrijpbare taal voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

http://www.toernooi.nl

Software is naast erg duur ook erg uitgebreid, en kan prima overweg met poules en schema's.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:21

St@m

@ Your Service

Swaptor schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:16:

Software is naast erg duur ook erg uitgebreid, en kan prima overweg met poules en schema's.
Dat lijkt me precies wat ik zoek, ik ga eens de demo proberen.
€99,- als eenmalige uitgave vind ik niet zo veel, de club kan hier waarschijnlijk jaren van gebruik maken

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
Swaptor schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:16:

Gebruik je het zelf ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb met veel plezier de voetbalpool van Renzware gebruikt tijdens het WK in Duitsland. Momenteel is de maker bezig om alles in orde te krijgen voor het EK maar je kan zelf ook tournooien invoeren e.d. misschien is het wat.
http://www.renzware.nl/project.asp#VPM

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
MarkB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:13:
Ik heb met veel plezier de voetbalpool van Renzware gebruikt tijdens het WK in Duitsland. Momenteel is de maker bezig om alles in orde te krijgen voor het EK maar je kan zelf ook tournooien invoeren e.d. misschien is het wat.
Ik ga deze eens proberen, want die van toernooi.nl heb ik op dit moment geen cash voor.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
St@m schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Dat lijkt me precies wat ik zoek, ik ga eens de demo proberen.
€99,- als eenmalige uitgave vind ik niet zo veel, de club kan hier waarschijnlijk jaren van gebruik maken
Ik heb het doorgenomen, erg beperkt die demo. Heb nergens iets kunnen teruglezen over een automatische loting en aut. indeling van de knockout fase.

Verder elk nieuw jaar kun/moet je update bestellen. Dus ik weet nou niet zo zeer of je er jaren gebruik van kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Ik heb helaas ook alleen ervaring met de meest uitgebreide versie van de software: de ToernooiPlanner.
Deze is alleen beschikbaar voor 4 racketsporten, en gaat dus lastig om met de andere sporten. Nadeel is wel at je 'vast' zit aan toernooi.nl, de koppeling tussen beide producten is redelijk stevig.

De terugkerende kosten zijn ook voor mij een nadeel, verder is het best ok.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
MarkB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:13:
Bestaat die email nog wel? Want krijg permanent failure bij info@renzware.nl
Vaag, ik moet een registratienummer hebben anders kan ik van volledige versie niet gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kpnsvn schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:44:
[...]

Bestaat die email nog wel? Want krijg permanent failure bij info@renzware.nl
Vaag, ik moet een registratienummer hebben anders kan ik van volledige versie niet gebruik maken.
Probeer hem anders te benaderen via http://groups.msn.com/VoetbalpoolSoftware/members

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepercival
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-10-2022
Beetje laat ha ha, tien jaar! Ik heb een website gemaakt, waarmee je makkelijk en indeling kan maken en die dan automatisch de standen bijwerkt, wanneer je een score invoert. Tevens kunnen alle deelnemers online de stand bekijken. Misschien heeft iemand er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Beetje?

[ Voor 6% gewijzigd door Lustucru op 04-09-2018 19:03 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.