Ik heb een PII 350 deze wil ik nu gaan upgraden. Wat kan ik nu beter doen. Een PIII 700 erin gooien of een tnt 2 kaartje kopen. Er zit nu een Voodoo 2 kaart in. Wat heeft het meeste zin als ik 3d spellen wil spelen?
De TNT2 zal niet veel sneller zijn als de voodoo2 met de PII-350 dus kun je beter een nieuwe proc. kopen. Je kunt ook nog proberen een 2nd hand voodoo2 erbij te kopen en SLI te gaan gebruiken.
De VoodooII is erg oud en daarmee ook langzaam hoor .. ik zou een GeForce2 MX kopen (lijkt me goedkoper dan een P3-700) en dan je PII nog wat overclocken ofzo ...
Verwijderd
voodoo2 met p3-700 is denk nog goed mee te spelen en dan kan je later ook nieuwe videokaart erin stoppen en van p2-350 --> p3-700 merk je een groot verschil in alle aplicaties
Verwijderd
Inderdaad, een MXje en wat geheugen mayby... ben je voor dezelfde prijs klaar als een nieuwe CPU..
MX en een Cel2-600@900
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Radeon SDR met Celly 600@900, die MXen hebben baggerbeeld (sorry ik ben verwend).
met overklokken win je weinig.... je ken er beter een GeForce II in zetten.. dat scheelt enorm
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Pagina: 1