najah, heb wel eens wat gemaakt met BartPE, maar dan stond altijd op cd, nu heb ik ooit uns geprobeerd xp te booten van usb, maar dan maakt ie je een ram disk, en systemen met low ram, kunnen dan je iso niet laden...
nu las ik op een site, dat als je eerst, dat tooltje van HP gebruik, om je usb stick bootable te maken, en vervolgens, naar de plugin map van bartpe gaat, dan de map peinst
dan dat batch file opent, dat je op die manier ipv 1 iso bestand dat je dan de losse files krijgt en dus net als cd, gewoon de xp kan laden...
wat hebik dus gedaan
1) usb stick (2gb) bootable gemaakt met hp tool
2) files laten kopieren via peinst
3) boot.ini van mij pc kopieerd naar usb stick,
4) met peinst, boot.ini aangepast
hij maakt dus pe.bin enzo, maar als ik nu dus pc restart, dan F8 druk, en dan boot van usb stick, start hij me alleen maar Windows ME DOS mode...
suggestie's hoe ik die BartPE bootloader krijg, zodat hij me "XP" van usb laad?
nu las ik op een site, dat als je eerst, dat tooltje van HP gebruik, om je usb stick bootable te maken, en vervolgens, naar de plugin map van bartpe gaat, dan de map peinst
dan dat batch file opent, dat je op die manier ipv 1 iso bestand dat je dan de losse files krijgt en dus net als cd, gewoon de xp kan laden...
wat hebik dus gedaan
1) usb stick (2gb) bootable gemaakt met hp tool
2) files laten kopieren via peinst
3) boot.ini van mij pc kopieerd naar usb stick,
4) met peinst, boot.ini aangepast
hij maakt dus pe.bin enzo, maar als ik nu dus pc restart, dan F8 druk, en dan boot van usb stick, start hij me alleen maar Windows ME DOS mode...
suggestie's hoe ik die BartPE bootloader krijg, zodat hij me "XP" van usb laad?