Hallo,
2 Dagen geleden was ik in photoshop bezig, en ik zag dat al mijn plaatjes er niet echt mooi uitzagen.
Plots merkte ik dat overal al op mijn scherm al mijn kleuren niet lekker overliepen.
Je kunt het vergelijken met oude crt schermen waarvan de kleuren niet vloeiend overlopen, en meer met grote vlakken overlopen. Of met het 16Bit en 32Bit verschil.
Deze afbeelding bijvoorbeeld:

Is helemaal blokkerig en wazig.
Ik heb een Samsung 205BW (Net een jaar oud)
Als videokaart heb ik een Asus ATI Radeon x1950pro (crossfire versie).
Mijn OS is Windows Vista.
Allereerst wat ik gedaan heb, is al mijn software matige instellingen gecheckd, en daar kon ik niks raars aan vinden.
Mijn monitor heb ik een keer gereset, en alles opnieuw ingesteld.
Daarna heb ik de laatste videodrivers gedownload en deze geinstalleerd.
Alle kabels los getrokken en opnieuw goed vast gezet.
Maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, zouden jullie mij verder kunnen helpen?
2 Dagen geleden was ik in photoshop bezig, en ik zag dat al mijn plaatjes er niet echt mooi uitzagen.
Plots merkte ik dat overal al op mijn scherm al mijn kleuren niet lekker overliepen.
Je kunt het vergelijken met oude crt schermen waarvan de kleuren niet vloeiend overlopen, en meer met grote vlakken overlopen. Of met het 16Bit en 32Bit verschil.
Deze afbeelding bijvoorbeeld:

Is helemaal blokkerig en wazig.
Ik heb een Samsung 205BW (Net een jaar oud)
Als videokaart heb ik een Asus ATI Radeon x1950pro (crossfire versie).
Mijn OS is Windows Vista.
Allereerst wat ik gedaan heb, is al mijn software matige instellingen gecheckd, en daar kon ik niks raars aan vinden.
Mijn monitor heb ik een keer gereset, en alles opnieuw ingesteld.
Daarna heb ik de laatste videodrivers gedownload en deze geinstalleerd.
Alle kabels los getrokken en opnieuw goed vast gezet.
Maar helaas nog steeds hetzelfde probleem, zouden jullie mij verder kunnen helpen?