Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nokia 3410] wil niet meer opstarten......oude nummers terug

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Ik heb een 3410 die niet meer wil opstarten, maar waar nog wel een boel handige telefoonnummers in staan in het geheugen......de nummers die op de SIM stonden heb ik natuurlijk wel nog.

Hij begon eigenlijk steeds vaker uit te vallen of het scherm sloeg op hol...hij begon op een gegeven moment uit te vallen bij de eerste drukknop (waardoor ik dus niet meer op en neer kon bouncen met die SIM naar een andere telefoon......) en nu start hij dus niet meer op.

Is het eventueel nog te fixen of er af te halen?.....de telefoon zelf boeit me natuurlijk niet meer.

iOS developer

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope, zal je niet gaan lukken. Alleen als de telefoon zelf weer gerepareerd kan worden.

Maar, wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen? Als contact gehad met een NSP of Nokia zelf? Google? Wij verwachten hier toch wel enig zelfinzet, wat ik bij jou niet bespeur.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• BikkelZ
Ik kan hem wel uit elkaar gaan slopen zonder dat ik weet waar ik naar zoek, maar ik vraag me af wat er mis is.

Is dit een batterij die kapot is, of is hij functioneel niet meer in orde?

[ Voor 7% gewijzigd door BikkelZ op 16-01-2008 13:17 ]

iOS developer

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BikkelZ schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:17:
Ik kan hem wel uit elkaar gaan slopen zonder dat ik weet waar ik naar zoek, maar ik vraag me af wat er mis is.

Is dit een batterij die kapot is, of is hij functioneel niet meer in orde?
Tja, wij weten op afstand natuurlijk niet wat er met je telefoon aan de hand is.

Maar, wat heb je zelf al geprobeerd? Zoals ik al zei; wij zijn hier niet de Nokia Helpdesk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• BikkelZ
Vrij weinig, ik heb geen idee waar ik kan beginnen. Heb hem lang in de oplader laten zitten een keertje, dat helpt niet.Alle kapjes er af en me een dun schroevendraaiertje de aan en uit knop ingedrukt, dat hielp niet.

Ik vraag me af of ik eens een andere batterij zou moeten proberen te vinden of dat het daar waarschijnlijk niet aan ligt. Ik kan het gedrag niet zo plaatsen, op het laatst viel hij uit bij de eerste druk op een knop.

iOS developer

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om hem aan te zetten terwijl die aan de oplader zit? Als die het dan wel doet, ligt het inderdaad waarschijnlijk aan je batterij. Anders kan het misschien ook nog aan de oplader liggen?

• BikkelZ
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:20:
Heb je al geprobeerd om hem aan te zetten terwijl die aan de oplader zit? Als die het dan wel doet, ligt het inderdaad waarschijnlijk aan je batterij. Anders kan het misschien ook nog aan de oplader liggen?
Nee dat doet hij dus ook niet.

iOS developer

Pagina: 1