Toon posts:

[ACCESS] 2 afhankelijke comboboxen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn formulier 2 comboboxen. De 1e heet Keuzelijst_met_invoervak20 en je kunt hierin een uitvoering van een theatershow selecteren. De 2e combobox, genaamd Keuzelijst_met_invoervak47 toont de reserveringnummers. Wat ik wil is dat de 2e combobox alleen de reserveringnummers weergeeft die behoren bij de geselecteerde uitvoering in de 1e combobox.

Ik ben er al lang mee bezig maar krijg het gewoon niet voor elkaar. Wat ik als laatst het geprobeerd is de volgende code (van microsoft site) in de rijbron van de 2e combobox:

code:
1
[Forms]![frmKassabeheer]![Keuzelijst_met_invoervak20]

In dit geval blijft de 2e combobox gewoon leeg. Graag hulp en excuses voor de belachelijk naamgeving.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik kan je vooral aanraden om eens een paar GoT-faq's te raadplegen en dan vooral Registratievoorwaarden / korte FAQ en de uitleg hoe de search op GoT werkt. Als ik 'afhankelijke comboboxen' door de search jaag vind ik zo een aantal topics die beschrijven wat je wilt. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.