Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zen Touch hangt op bepaald nummer

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative zen touch die vast hangt op een nummer die ook nog eens legaal is van planet gedownload.Ik heb al een paar mails na Creative gestuurt ,die komen steeds met de zelfde oplossing resetten en nieuwe filmware erop zetten .Maar dat is nu het probleem ik kan hem niet benaderen ook niet op een andere pc ,resetten gaat ook niet uit en aan en dan weer het zelfde nummer waar die op vast hangt heeft iemand een oplossing voor mij
Ik heb op deze site gelezen dat er filmpjes zijn op you tube om de hardeschijf eruit tehalen ?

al vast bedankt voor het lezen

vriedelijke groeten

Joke

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Loopt de speler ook vast op andere nummers? Al geprobeerd om het nummer opnieuw te downloaden? Lijkt mij gewoon dat de speler of het bestands type niet ( goed ) ondersteund of dat het bestand zelf ge-corrupt of niet goed in orde is. Verwijder maar, ik had niet door dat de hele speler niet meer goed functioneerde.

[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 15-01-2008 20:59 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
waarom gaar resetten niet? Wat doet die dan?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:04

Theo

moederbord

De speler kent geen harde reset in de vorm van een klein knopje of een toetscombinatie? (bij mijn Meuzi speler moet ik twee knoppen 10 sec indrukken om hem te resetten. Dit werkt altijd, ook als de speler vast is gelopen)

7400 Wp op het dak

Verwijderd

Hebje de laatste Zencast software al geinstalleerd ? Is van September 2007 :

http://nl.europe.creative..._Name=Zen+Touch&x=59&y=15

En misschien is dat ene nummer wel beschadigd overgezet of middels je downlad bij aanschaf beschadigd, aangezien het om maar 1 nummer gaat.

Het niet kunnen benaderen van je Zen kan je proberen op te lossen door de USB driver te unistallen en opnieuw te installeren, zo ook voor de software en dan gelijk updaten met de laatste Zencast.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
jokevander welkom op GoT. Ik heb je topictitel even wat beschrijvender gemaakt :) Groeten is trouwens niet nodig. Tweakers doen elkaar permanent de groeten.

Ik zou trouwens niet meteen beginnen met je harde schijf eruit te halen. Dat is nogal een riskante operatie en vraag me erbij af wat je hiermee wilt bereiken.

Verwijderd

Rescue modus:
op Play drukken als ie uit is, en dan aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat die nergens op reageert de reset niet , niks dus op play drukken heeft ook geen zin .Als die op geladen is en ik zet hem aan blijft hij aan tot de stroom op en op het zelfde nummer .

Joke

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hoe reset je de speler? Doe je dit wel d.m.v. het "reset-knopje" en niet alleen uitschakelen en dan weer aanzetten? Het resetknopje zit aan de kant van de volumeknoppen, onderaan. Steek een paperclip in het gaatje dat daar zit en druk het knopje in.

Rail Away!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Kan ook best aan het nummer liggen. Ik had ook een nummer op mijn Zen Touch waar hij steeds op exact hetzelfde punt vastliep, ook nadat ik hem er opnieuw had opgezet. WMP gaf geen kick en speelde het prima af.

Maar verder idd, Read The Fucking Manual! Daar staat echt in dat dat gaatje onder de volume knoppen aan de linkerkant van de speler een knopje huisvest welke te bereiken is met een gebogen paperclip. Het effect van dit knopje is een algehele reset _/-\o_

Mocht je dat dan echt ook doen en geen effect krijgen dan zou je je Zen gewoon leeg moeten laten lopen en: Een aantal dagen laten staan. De Zen heeft een soort van slaapstand waardoor deze de laatste stand onthoud en als je hem iig binnen 24 uur weer aanzet dan start hij sneller en staat alles nog zoals het was toen de speler uit ging. Wacht je echter wat langer (doe maar 2-3 dagen) dan zal de speler weer compleet moeten opstarten.

[ Voor 69% gewijzigd door GENETX op 17-01-2008 10:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:25:
Kan ook best aan het nummer liggen. Ik had ook een nummer op mijn Zen Touch waar hij steeds op exact hetzelfde punt vastliep, ook nadat ik hem er opnieuw had opgezet. WMP gaf geen kick en speelde het prima af.

Maar verder idd, Read The Fucking Manual! Daar staat echt in dat dat gaatje onder de volume knoppen aan de linkerkant van de speler een knopje huisvest welke te bereiken is met een gebogen paperclip. Het effect van dit knopje is een algehele reset _/-\o_

Mocht je dat dan echt ook doen en geen effect krijgen dan zou je je Zen gewoon leeg moeten laten lopen en: Een aantal dagen laten staan. De Zen heeft een soort van slaapstand waardoor deze de laatste stand onthoud en als je hem iig binnen 24 uur weer aanzet dan start hij sneller en staat alles nog zoals het was toen de speler uit ging. Wacht je echter wat langer (doe maar 2-3 dagen) dan zal de speler weer compleet moeten opstarten.
Natuurlijk heb ik de beschrijving gelezen ,en de reset via gaatje onder volume gebruikt
En zelfs ook al enkele dagen gewacht ,dan moet ik hem eerst weer opladen want en dan nog steeds het zelfde probleem .Je begrijpt dat ik vreselijk baal met geen mogelijkheid werkt die meer
vast blijft die 8)7 8)7 8)7 8)7
8)7

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Maar hij loopt dan direct weer vast als je hem aanzet, of pas wanneer je het nummer af gaat spelen?

1 ding kan ik je zeggen, gewoon dat rotnummer weggooien van je Zen en een gedownloade er op knallen. Dat nummer is gewoon niet te vertrouwen en hoef je wat mij betreft ook neit weer te proberen op je Zen, gaat toch niet werken. Had ik ook met een corrupt nummer.

Verder kan je hem ook uit laten lopen, dan een weekje laten liggen en dan direct aan de PC aansluiten zodat hij neit gaat afspelen maar in de data transfer, dan gewoon het nummer er af gooien.

* GENETX moet niks hebben van DRM en dit is exact waarom.

[ Voor 15% gewijzigd door GENETX op 18-01-2008 09:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:20:
Maar hij loopt dan direct weer vast als je hem aanzet, of pas wanneer je het nummer af gaat spelen?

1 ding kan ik je zeggen, gewoon dat rotnummer weggooien van je Zen en een gedownloade er op knallen. Dat nummer is gewoon niet te vertrouwen en hoef je wat mij betreft ook neit weer te proberen op je Zen, gaat toch niet werken. Had ik ook met een corrupt nummer.

Verder kan je hem ook uit laten lopen, dan een weekje laten liggen en dan direct aan de PC aansluiten zodat hij neit gaat afspelen maar in de data transfer, dan gewoon het nummer er af gooien.

* GENETX moet niks hebben van DRM en dit is exact waarom.
Het nummer gaat gelijk spelen als er weer genoeg stroom op zit en blijft het doen tot de stroom op is .Ik wou dat ik het nummer eraf kon weggooien ,maar ik kan niet op de zen komen .
Ik laat hem nu maar een week liggen misschien dat het dan gaat hoewel ik er geen vertrouwen er meer in heb :( :( :( :( :( :( En ik wil ook niet meer een nummer hebben van Planet dat is echt niks
maar ik kon dat nummer niet vinden wat het veroorzaakt maar het is gebeurt en niet terug te draaien
Pagina: 1