Ik ben helemaal niet beledigd? Hoe kan ik nu beledigd zijn ivm een materieel product dat ik nog niet eens heb (heb voorlopig zelfs helemaal geen mac)

Snap de redenering niet, maar goed

Ik ben zelf enthousiast apple-gebruiker en had gewoon veel meer verwacht ..
Jij mag wat mij betreft het een fantastisch aanbod vinden en je geld er graag voor over de balk smijten..
Dan heb je het over mij en dan gebruik je zelf dergelijk denigrerend waardeoordeel? Jammer

Iedereen beslist zelf wel waar ze geld aan uit geven. (ik ga het waarschijnlijk niet doen) maar ik kan me voorstellen dat er een markt is die het wel doet. Genoeg mensen die graag wat meer uitgeven voor een apparaat dat beter aan hun behoeften voldoet. Alsof mensen die graag een Air willen nutteloze sukkels zijn met geld te veel. Tja, jaloezie goes a long way...
Ik hou ook van doordachte producten en daarom ben ik ook zeker vaak enthousiast over appe-producten..
maar deze macBook air is wat mij betreft niet goed doordacht maar hangt overal 'tussen' ....
een macboook is veel goedkoper en presteert al beter. Een macbook Pro heeft juist die extra prestatie en is niet eens zoveel duurder.
Wel, dan snap je het gewoon niet,
imho 
Ik ga er dan verder ook niet veel woorden aan vuil maken. Als je om het even welke <insert random laptop> vergelijkt met de Air dan zie je gewoon het punt niet. Verschillende laptops, verschillende markt, verschillende prijs en toepassingen.
Hoe kan een macbook pro nu vergeleken worden met een macbook Air? Jij zet duidelijk alleen specs en geld naast elkaar. Wel, een macbook pro is het voor mij helemaal niet. Ik vind ze ten eerste vrij onelegant (persoonlijk), ze zijn veel zwaarder (3.4 kg) , duurder, en er zit een sloot features op waar ik toch helemaal niets aan heb. Daarnaast zijn ze groter (15"+) dus minder praktisch.
Kijk, tweakers zijn grote spec-navelstaarders. We bevinden ons hier op GoT dus dat mag je prima doen. Maar specs zijn voor een groot publiek al lang niet meer de beslissende factor bij de aanschaf van een pc, vermits alles wel alles aankan als het op doorsnee apps aankomt. Hier geldt dus hetzelfde, en hier is het nog meer uitgesproken want niemand
verwacht hier monsterprestaties van.
Specs specs specs specs... Dat is alles wat belangrijk is. Wel, er zijn bepaalde features die zich niet meteen in specs laten uitdrukken maar die toch een bepaalde meerwaarde hebben. Of iemand dat 200-300-400 euro meer waard vind is helemaal z'n eigen beslissing.
Als je
dit gelijkwaardig vind aan
dit, of
dit met
dit, dan snap je gewoon de finesses en nuances niet. Dat mag, maar voor sommigen gaat een goed product uitkiezen véél verder dan alleen maar droge specs naast elkaar afwegen. Beetje heen en weer gaan tussen 1200 euro en 1700 euro is dan niet zo een probleem. (dan koop je maar geen coole gsm bvb)
IMHO
edit: het zou hier meer moeten gaan over de toepassingen en apparaten zelf, niet of jan x of jan y wel of niet dit ding z'n geld waard vindt. Want dat kan me werkelijk eigenlijk niets schelen

Iedereen kent de prijs en kent de specs, de rest maak je zelf maar uit dan.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 16-01-2008 02:34
]