Het is een lang verhaal, maar ik zal proberen het kort te houden. Na het installeren van een nieuwe voeding kreeg ik opstartproblemen met windows, een van de HDD datakabels bleek beetje los te zitten. Toen ik die aan had gedrukt kreeg ik de "NTLDR is missing" melding. Met draaien van XP prof. cd kreeg ik windows wel opgestart en verder leek alles gewoon. Na lezen van helptopics heb ik geprobeerd de NTLDR error te fixen met fixboot. Deze maakte van mijn NTFS schijf (2 partities) echter een FAT schijf van 10 mb, waardoor XP ook echt niet meer werkte. Ik heb toen op m'n andere schijf een tweede XP geïnstalleerd (die ook maar 10 mb op de andere schijf zag). Sindsdien heb ik vanalles geprobeerd om het te herstellen. Met Getdataback kan ik 1 van de 2 partities op de verprutste schijf wel openen maar de andere niet (waar onder andere mijn muziek-collectie op staat
. Verder heb ik geprobeerd een boot-diskette te maken, en via dskprobe de boot sector te herstellen, beide zonder succes. Ik heb GoT, google en MS-support doorzocht op mogelijke oplossingen, maar ik kan niks vinden dat ik nog niet geprobeerd heb. Weet iemand hier een oplossing voor?
bvd
bvd