Toon posts:

Probleem met digitenne in hengelo (ov)

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Hengelo (Ov) en heb sinds aug 2007 digitenne. Echter de door mij gekochte Topfield twinrecorder kon geen zenders vinden met de bijgeleverde binnenantenne en heb ik retour gedaan. De standaardtuner van 89 euro kon wel de zenders ontvangen. Heeft iemand uit Hengelo e.o. dezelfde ervaring met de Topfield twinrecorder?

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Meld je anders in het digitenne topic. ;)

Weet je zeker dat je de +5 v uit - functie op de antenne aan had staan, en dat het led brandde op de binnenantenne? :X

Verwijderd

Topicstarter
het is al enige tijd geleden, ik had 2 standaardtuners en1 Topfield twinrecorder met in totaal 3 binnenantennes en deze heb ik allemaal onderling uitgeprobeerd. Het led op de binnenantennes brandde, maar ik kon met de Topfield geen enkele zender vinden, wel met de standaardtuner als ik die op dezelfde binnenantenne aansloot. Volgens mij lag het dus aan de Topfield. Ik heb begrepen dat er sindsdien mogelijk nieuwe software voor de Topfield is, dus misschien zou het nu wel lukken, maar ik heb weinig zin om weer een Topfield te halen als het resultaat hetzelfde is als in augustus 2007.