Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verkeerde product informatie > verkeerd item?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• koffie-junk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-11-2022
Beste mede lezers,

Ik weet niet zeker of mijn topic hier op zijn plaats hoort, maar ik hoop het wel.

Na wat zoeken op het internet vond ik de volgende link: http://www.azerty.nl/prod..._ID=441&TAB=specificaties

Nou werk ik zelf graag met macromedia en photoshop, maar die prijs kan nooit goed zijn. Dus ik heb het artikel gesteld en betaald én net ontvangen.
Ik had verwacht dat de prijs niet goed zou staan en dat ik bericht zou krijgen om mijn order te annuleren of de andere +/- 2000 euro bij te leggen. Het is me wel vaker gebeurd met verkeerd geplaatste prijzen.

Nou heb ik dus de DVD ontvangen en blijkt het dus om een DVD te gaan met handleidingen over Creative Suite 3. Maar dat was nou net niet de bedoeling om te bestellen en volgens de beschrijving (zie link) is dat ook niet het product dat ik gekregen heb of wat op de site staat. Daar gaat het immers naar mijn inzien echt over software.

Is het mogelijk om het bedrijf te benaderen en de dvd terug te sturen en mijn geld terug te krijgen? Of heb ik iets niet gezien en dikke pech gehad?

specs - home

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Sowieso kun je eens kijken naar de wet kopen op afstand. Contact opnemen met de winkel is uiteraard ook een optie.

Dit past in elk geval niet in dit forum en daarom gaat dit topic dicht. Succes.

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 15-01-2008 18:50 ]

Dit topic is gesloten.