[I-POD] I-tunes, nu op andere pc

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb nu een nieuwe pc, maar had al mijn muziek natuurlijk via i tunes
via me oude pc erop gezet. Ik heb wel eens gehoord dat i tunes maar via 1 pc kan.
Als ik nu i tunes op mijn nieuwe pc installeer en me i pod aansluit... is alles er dan af?
Of kan ik gewoon weer verder met me muziek?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod en iTunes. GEEN Ipod en Itunes of zoiets. gelieve dit even te verbeteren dit staat niet echt cool.

als antwoord op je vraag: je kan na het aansluiten gewoon kiezen voor "niet synchroniseren" en dus verder gaan met je muziek.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:38:
iPod en iTunes. GEEN Ipod en Itunes of zoiets. gelieve dit even te verbeteren dit staat niet echt cool.

als antwoord op je vraag: je kan na het aansluiten gewoon kiezen voor "niet synchroniseren" en dus verder gaan met je muziek.
Waar je je druk over kan maken zeg,

Ik vind dit wel een hele makkelijk vraag om hier zo even neer te kwakken.
Je kan zelf instellen in iTunes wat je wil, of hij je hele bieb moet overzetten of alleen nummers die jij wil.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
The Champ, op GoT verwachten we wat eigen initiatief. Het minste wat je kan doen is de productnamen consistent en goed spellen. Het is iPod en iTunes. Met de search is het antwoord op je vraag makkelijk te vinden. Daarom gaat deze op slot.

Verder ik zou je willen aanraden om de FAQ Apple Talk (APL) (Updated 9 Oktober 2006) & Het algemeen beleid goed door te lezen :).

Alleen is dit niet Apple Talk en dus kan ik hem niet op slot doen. Het is dus even wachten op een ander modje.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 16-01-2008 14:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

With Hoedje :)

[ Voor 14% gewijzigd door voodooless op 16-01-2008 14:17 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.