Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SQL] Tijdsverschil weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Ik heb eerst gezocht of ik het antwoord hier kon vinden, maar helaas vond ik het niet vandaar dat ik het in een nieuw topic vraag.
Mijn vraag is de volgende:

Ik heb de volgende tabel uit een database:

date---------------------------host--------------------page

2008-01-10 14:05:40---131.xxx.xxx.xxx---intro.php
2008-01-10 14:06:00---131.xxx.xxx.xxx---begin.php
2008-01-10 14:08:10---131.xxx.xxx.xxx---midden.php
2008-01-10 14:10:00---131.xxx.xxx.xxx---einde.php

Nu wil ik graag de tijd uitreken per host (IP) tussen de begin.php en einde.php. (In dit geval dus precies 4 minuten)

Ik heb basic skills in SQL maar het uitrekenen van tijd gaat me boven me pet. Googelen hielp me helaas niet heel veel verder. Weten jullie iets?

Mocht het erg lastig zijn om de sessie te meten vanaf begin.php dan kan het ook vanaf intro. Oftewel de hele sessie van een host.

Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Opslaan als Unixtimestamp en dan gewoon einde.php - begin.php

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Je bent er snel bij! Bedankt voor je advies, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee van hoe ik zo iets moet uitvoeren. Ik heb phpmyadmin tot mijn beschikking en wil via de Search of via het invoeren van een Query de resultaten weergegeven hebben. Is dit mogelijk?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Staat hier iets bruikbaars tussen?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney