Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

algemene videodrivers HTC met Qualcomm MS7200 chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
Oke mensen die het zat zijn van de slechte drivers...

ik heb zojuist het domein *spam* geregistreerd. de bedoeling heb ik kort in deze thread uitgelegd:

http://forum.xda-develope...php?p=1818093#post1818093

vanavond ga ik ermee aan de slag, elke tip is welkom. Moet nu helaas weer werken

nog even een quote die ik ook op XDA heb gezet:

er komen alleen feiten om om mensen te waarschuwen, geen illegale dingen!!! ook zal er geen petitie opkomen of andere gekkigheid, doel is om hem hoog in google te krijgen zodat mensen bewust worden van het probleem.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 08-02-2008 06:07 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:15
En nu maar hopen dat het wordt opgemerkt door HTC en ze er wat aan gaan doen. Misschien bij de nieuwe modellen maar drivers voor de huidige toestellen zal er wel niet in zitten.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
waarom zullen er geen drivers voor de huidige toestellen komen? De TyTN II en de HTC Touch Cruise hebben ook de Qualcomm chip erin zitten, en er is pas een verbod vanaf 2009. Het lijkt me vreemd dat ze voor nieuwe modellen geen nieuwe driver zullen aanmaken, als er veel klachten over komen...

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-11 06:09
Natuurlijk komen er geen drivers meer. Denk je eens in. Wij tech-people zijn een select groepje van de totale groep die zo'n apparaat koopt. Daarvan is er maar een kleine partij op de hoogte van slecht werkende drivers, de rest heeft niets door. Van die groep is er een kleine minderheid die erover klaagt. Kortom, HTC krijgt een aantal klachten, niets noemenswaardigs. Ze blijven hun apparaten toch wel verkopen, ondanks dit probleem. Dat wordt echt niet minder. Kortom, waarom zou HTC hierin investeren? Die paar ontevreden klanten maakt voor de verkoop niets uit. Een groot bedrijf als HTC heeft daar gewoon keihard lak aan.

Let op mijn woorden. Er verandert geen bal en het zullen wel weer een aantal guru's zijn die zelf drivers weten te ontwikkelen voor dit apparaat.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 23:58
Site is online nu, morgen alleen nog even een FAQ toevoegen en wat spelfouten eruithalen!

Nu hopen dat er genoeg bezoekers komen zodat hij hoog in google komt om mensen bewust te maken

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 21:30

wally21

psn: Wally224

misschien een leuk onderwerp voor het tv progamma Kassa?? maar ja... zal weinig helpen denk ik :(
Pagina: 1